פרסומת: שחקני מנצ'סטר יונייטד משיקים את שברולט סוניק בישראל

Chevrolet_Turbo_PAL_36sec

שברולט, מותג הרכב אשר מכר ב-2013 קרוב לחמישה מיליון כלי רכב ברחבי העולם (כל 6.3 שניות נמכרת שברולט); ובישראל, יותר מהכפיל את נתוני המכירות בינואר האחרון (לעומת התקופה המקבילה אשתקד), יוצא בקמפיין השקה יוצא דופן לדגמי הטורבו, והחלוצה שבהן – השברולט סוניק RS.

שברולט התחבטה בשאלה כיצד לתקשר את מכונית הסופר מיני התוססת. ההזדמנות הייחודית לצלם את השחקנים, המדורגים בצמרת הכדורגל העולמי, במתחם של מנצ'סטר יונייטד, שנחשב עבור רבים אחד ממקדשי הכדורגל העולמיים, הינה פיצוח מדויק וחיבור נכון בין מוצר לתקשורת השיווקית שלו.

במסגרתו, הופק סרטון בו השחקנים המובילים של קבוצת הפאר האנגלית (פטריס אברה, נמניה וידיץ', טום קלאברלי ודני וולבק) בועטים את הכדורים אל תוך השברולט סוניק RS טורבו כשהם קוראים לקהל הישראלי לנחש את מספר הכדורים הרכב שנכנסים לתוך הרכב. הקמפיין ילווה בפעילות דיגיטלית אשר תקרא לגולשים לנחש מהו מספר הכדורים שנכנסו אל תוך הסוניק. הזוכים יזכו בחבילת VIP הכוללת טיסה ואירוח במשחק של מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות/ פרמייר ליג.

הסרטון זכה לתגובות נלהבות מצמרת מנצ'סטר יונייטד וכעת נבחנת אפשרות לעשות שימוש עולמי בתסריט הישראלי. הסכם החסות עם מנצ'סטר יונייטד אינו האינטראקציה הראשונה של המותג האמריקני עם הספורט הפופולארי. שברולט היא המייסדת והשותפה המובילה במיזם ה ONE WORLD FOOTBALL, אשר נוסד ב 2010 ומטרתו, לקדם את ערכי הספורט, החינוך וההישגיות במדינות מתפתחות נבחרת הטורבו של שברולט כוללת את דגמי הסוניק RS – סוניק RS התחדשה במנוע 1.4 טורבו (140 כ"ס) ושלל תוספת ספורטיביות (מתלים מונמכים, חישוקי 17 אינצ', בולמי זעזועים מוקשחים, מושבי עור ספורטיביים ועוד).

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים