תזוזות: הלל גייגר לגיתם BBDO, נעה שלח-סובול לקשת

הלל גייגר
הלל גייגר
הלל גייגר
הלל גייגר

עדו הר-טוב ועמית לבני, מנכ"לים משותפים של קבוצת גיתם BBDO, הודיעו על מינויו של הלל גייגר (40) לסמנכ"ל האסטרטגיה של קבוצת גיתם BBDO החל מה-15 ליוני. הלל גייגר יחליף את נעה שלח-סובול אשר תמונה לסמנכ"ל האסטרטגיה של קשת.

הלל גייגר כיהן בחמש השנים האחרונות כמנהל אגף האסטרטגיה השיווקית ופיתוח המוצרים בחטיבת השיווק של HOT. במסגרת תפקידו היה הלל אחראי להובלת האסטרטגיה השיווקית של החברה, לאיתור מקורות בידול ומנועי צמיחה, לניהול המחקר,האנליזה והייעוץ האסטרטגי והיה שותף בניהול המהלכים השיווקיים והפרסומיים של החברה. טרם הצטרפותו ל- HOT כיהן הלל ארבע שנים כמנהל תחום האסטרטגיה השיווקית של סלקום, בה הוביל בין השאר את היערכותה החברה לשינויים רגולטוריים ותחרותיים, בכלל זה ניידות המספרים וכניסת מפעילים וירטואליים. הלל גייגר הוא בעל תואר MBA מאוניברסיטת תל אביב עם התמחות באסטרטגיה ויזמות ותואר ראשון בתקשורת ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית.

נעה שלח-סובול כיהנה כסמנכ"ל האסטרטגיה של גיתם BBDO במשך 6 שנים והייתה שותפה להובלת מהלכים שיווקיים ופרסומיים של גיתם עבור חברות מובילות במשק בהן: קבוצת פוקס, סלקום, שופרסל, אסם, חוגלה, בנק הפועלים, מפעל הפיס, אופל, ועוד. בין השאר הייתה נעה שותפה להובלת אסטרטגיית המהלכים הפרסומיים של מנוי פיס ("אראלה") וניקול של חוגלה אשר זכו בפרסי Effie עבור אפקטיביות שיווקית ופרסומית.

"נעה ללא ספק הובילה את גיתם BBDO ואת לקוחות גיתם להישגים שיווקיים ופרסומיים. אנו מקווים ומצפים לעבוד בעתיד עם נעה בתפקידה החדש בקשת ומאחלים לה הצלחה רבה", מסר עדו הר-טוב, מנכ"ל משותף של גיתם BBDO. "מינויו של הלל גייגר לסמנכ"ל האסטרטגיה של קבוצת גיתם BBDO מבטא את תפיסתנו המקצועית לפיה תפקידינו כקבוצת פרסום ותקשורת שיווקית הוא לקחת חלק משמעותי בתהליכי קבלת ההחלטות העסקיות והשיווקיות של לקוחות הקבוצה ולשמש כשותף אסטרטגי מוביל. אנו מאמינים כי הרקע העסקי והשיווקי העשיר של הלל בחברות מובילות במשק יסייע לכך" הוסיף ואמר הרטוב.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים