הכירו את אייטם מידע תקשורתי, ה'יפעת' של תעשיית התקשורת החרדית

ITEM - מידע תקשורתי
ITEM – מידע תקשורתי

מיזם חדש לאיתור, איסוף וחקר מידע תקשורתי מתוך המדיה החרדית הוקם לאחרונה על ידי קבוצת יזמים ומשקיעים חרדים צעירים, ביניהם אשת היח"צ חני וייזר.

המיזם, שהחל את פעילותו הרשמית בתחילת חודש יולי, מנפיק דו"חות יומיים על הפעילות השיווקית ומנהל מחקר אודות ההתייחסויות התקשורתיות בשערי העיתונות החרדית. "התחלנו בהתמקדות בעיתונות המודפסת ואנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם רובם המוחלט של המנכ"לים ומנהלי השיווק בעיתונות החרדית" מספרים באייטם. ״העיתונות המודפסת מהווה את בסיס המדיה החרדית, אך אנו בהחלט מתכוונים להמשיך ולהרחיב את תחומי הכיסוי שלנו וכבר מנהלים משא ומתן לשיתוף פעולה עם תחנות הרדיו ואתרי האינטרנט".

>> דו"ח לדוגמא ב-PDF

מקימי המיזם מתהדרים בהיותם חרדים, אקדמאיים ובעלי היכרות רבת שנים וניסיון ממשי בעולם התקשורת החרדית. "אין שום סיבה שהמחקרים בנוגע לציבור החרדי יתבצעו על ידי אנשים מחוץ למגזר" הם אומרים; "אנחנו חרדים, עובדים בתעשייה, פועלים בשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ומתכוונים לאמץ את הסטנדרטים הגבוהים ביותר למחקר תקשורתי. בתוך עמנו אנו יושבים – אף אחד לא מבין את הציבור החרדי טוב יותר מאשר החרדים עצמם".

עם תחילת פעילותם השיקו באייטם חשבון טוויטר רשמי (itemedia) ובו מדווחות כותרות היום בעיתונות החרדית ונתונים שבאייטם מוצאים אותם כמעניינים לציבור. "אנחנו רואים באייטם שליחות ומקווים להיות גורם מקצועי מחד אך גם מבין ומעורה בתחום הנחקר מאידך. אנחנו מביאים בשורה חדשה בה הניתוח, הסקירה והדיווח נעשים מתוך היכרות מעמיקה והבנה אופטימלית של אמצעי המדיה הנחקרים והציבור הצורך אותם" מסרה וייזר למזבלה.

ITEM - מידע תקשורתי
ITEM – מידע תקשורתי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים