תקציב הפרסום של שעוני קבוצת יבנה (עדי) עובר לטיפול מקאן ואלי

Mccann Valley
Mccann Valley
Mccann Valley
Mccann Valley

מקאן ואלי, זרוע הפרסום הדרומית של קבוצת מקאן ישראל אותה מובילות חנה רדו, מיכל רומי והמנכ"לית הדר גור אריה, פותחת את שנת 2015 עם תקציב הפרסום של שעוני קבוצת יבנה אשר עובר לטיפול המשרד. שעוני קבוצת יבנה מייצרים ומפיצים את שעוני עדי, מותג כחול לבן מהמוכרים והאהובים בישראל. כמו כן, משמשת הקבוצה כיבואן הרשמי והבלעדי של מותג הדגל היפני CITIZEN, שעוני TIMEX ועוד. שעוני הקבוצה משווקים במאות חנויות ברחבי הארץ. לקבוצה גם חנות מפעל מהגדולות בישראל, חנות מקוונת ועסקים רבים בתחום המוסדי, וביחידות צה"ל. היקף התקציב מוערך בכמיליון וחצי ש"ח.

>> הכירו את אנשי ונשות מקאן ואלי מקבוצת מקאן אריקסון ישראל – משרד הפרסום הראשון במצפה רמון

העברת תקציב הפרסום מסמן את המשך ביסוסו של המשרד וכניסתו לפעילות שמחוץ להתמחות הדיגיטלית הנמצאת בחוד החנית של המשרד, פעילות שתכלול פיתוח עסקי, יצירת שפה תקשורתית למותג ופנייה לקהלים חדשים, זאת לצד מינוף הפעילות בפלטפורמות הדיגיטליות וחיזוק המכר אונליין.

הדר גור אריה, מנכ"ל משותף במקאן ואלי: "אנחנו גאים בבחירת קבוצת שעוני יבנה במקאן ואלי כמשרד הפרסום של החברה. זוהי קריאת אמון בעשייה המקצועית של המשרד, כמו גם תמיכה אדירה בחזון המשרד ליצירת מקומות תעסוקה במצפה רמון. האתגר שקבוצת יבנה מביאה לפתחנו מלהיב ומאתגר אותנו."

צורי אריאל, מנכ"ל שעוני קבוצת יבנה: "אנחנו רואים את המדיה הדיגיטלית כמדיה שתוביל את עולם הפרסום בשנים הבאות, וסומכים על היכולות הקריאטיבית של מקאן וואלי לקחת אותנו למקומות אלו. אנו רואים חשיבות רבה במפעל החלוצי ציוני המדהים שלהם במצפה רמון ובהחלט רוצים להיות שותפים לדרך. ברצוני להודות למשרד הפרסום ברודה קפלן על שנים נפלאות של עשייה משותפת ולאחל הצלחה מכל הלב בהמשך."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים