עינת ינאי, ראש אגף השיווק של אל על, היא אשת השיווק של פברואר 2015

עינת ינאי
עינת ינאי

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי מודיעה הבוקר על בחירתה של עינת ינאי, ראש אגף השיווק של אל על כאשת השיווק לחודש פברואר 2015, בזכות השקת מותג אל על UP להובלת קטגוריית טיסות ה- low cost בישראל. מותג UP, מבית אל על הצליח, בתוך כשנה, להפוך את איום טיסות ה-Low cost בשוק לתחרות מחירים חסרת תקדים, להזדמנות שיווקית להוביל את הקטגוריה ולייצר ערך מבדל ואטרקטיבי לצרכן, כך מסר איגוד השיווק. ינאי, בעלת תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה, MBA במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מאוניברסיטת בר אילן. שימשה בעבר כמנהלת מחלקת שיווק לקוחות בחברת yes. בעלת ותק של 4 שנים בתפקיד ובחברת אל על.

נימוקי ועדת השיווק לבחירה בעינת ינאי: "איגוד השיווק הישראלי מכיר במהלך שיווקי הקשור לכניסה לקטגוריה חדשה בזמן קצר ועם מתחרים רבים. המהלך של עינת עם אגף השיווק של אל על הביא בשורה צרכנית חדשה ורלוונטית, חינוך שוק והטמעת מודל ה- Low cost לצרכן הישראלי באמצעות מותג חדש מבית מוכר ומוערך".

הטיפול השיווקי במהלך החל עם מיצוב מחדש לטיסות זולות מבית טוב. עוגן שמגדיר את השייכות של UP לקטגוריית ה-Low cost ומדגיש את השייכות לחברת התעופה הלאומית המוכרת אל על. התמקדות בערכי המותג: פשטות, Casual, גמישות, בהירות, ביטחון. הגדרת אסטרטגיה מיתוגית חדשה הכוללת בחירת שם חדש; מותג UP, שם שמדגיש את אישיותו העצמאית והנפרדת של המותג החדש ממותג העל, אך גם מתקשר אליו במידה מסוימת, יצירת שפה חדשה שמבוססת על אלמנט העננים, המתחברים לשם ומזוהים עם עולם התעופה, בניית אתר סחר אינטרנטי הפועל תחת מודל מסחרי תעופתי שונה, ומיתוג של למעלה מ 1,600 פריטים שונים כולל המטוסים עצמם.

כשנה לאחר ההשקה ו-9 חודשים לאחר שהמריאה הטיסה הראשונה, UP הפכה למותג ה-Low cost המוביל והאהוד בישראל, הגדילה את השוק כולו ואת מספר הנוסעים ואת נתח השוק של אל על ביעדים אליהם היא טסה. המהלך הביא לגידול של למעלה מ 80% במכירות כרטיסים ליעדים הרלוונטיים, זאת על אף שמספר החברות המתחרות על קווים אלה גדל בשנת 2014 ב- 25%.

הודעת יח"צ מאת יפה אפרתי תקשורת.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים