מזבלה.קום

מכלכליסט ליפה אפרתי תקשורת – עמיר קורץ מצטרף כסמנכ"ל במשרד יחסי הציבור

עמיר קורץ
עמיר קורץ

משרד יחסי הציבור 'יפה אפרתי תקשורת' מרחיב את השדרה הניהולית של המשרד ומודיע היום על מינויו של העיתונאי עמיר קורץ (36) אשר פרש לאחרונה ממערכת עיתון כלכליסט של ידיעות אחרונות, שם שימש עד לפני כחודש כעורך מדור פרסום, שיווק ומדיה (כלכליסט פו"ש). קורץ יתפקד כסמנכ"ל ויצטרף לשתי הסמנכ"ליות בחברה; מאיה אפרתי אידלסון ונטע הר-לב אשר גם שותפות במשרד.

במהלך השנים שימש קורץ ככתב מגזין ותחקירים ולפני כשנתיים וחצי מונה לתפקידו האחרון בכלכליסט. לצד עריכת המדור הנחה קורץ פאנלים מקצועיים בכנסים שערך העיתון, והיה חבר בצוות השופטים של תחרויות שקיים העיתון כגון 'קמעונאי השנה' ו'המעסיק החברתי. בחודש ינואר האחרון הודיע קורץ על עזיבתו את העיתון. קודם לעבודתו ב'כלכליסט' שימש קורץ ככתב בעיתון 'העיר' של רשת שוקן ובעיתונים 'תל אביב' ו'על השרון' של ידיעות תקשורת.

מהלך שילובו של קורץ כסמנכ"ל ב'יפה אפרתי תקשורת', משרד הנמצא בבעלותה של יפה אפרתי המכהנת כמנכ"לית בפועל, "נעשה במטרה להרחיב את פעילות החברה בדגש על תחומי טיפול במשברים, שוק הון ונדל"ן" כך נמסר ממשרד היח"צ.

יפה אפרתי, מנכ"ל ובעלים על מינויו של קורץ: "אני מברכת על כניסתו לתפקיד של עמיר קורץ כסמנכ"ל נוסף במשרדנו, ומעריכה כי הידע, הניסיון והמקצועיות שמביא קורץ עימו מתוקף תפקידו כעורך מוערך ומוכשר ב"כלכליסט", יאפשר לנו להרחיב את פעילותנו לתחומים נוספים ולהמשיך לצמוח בתחומי הדיגיטל, פיתוח עסקי וכניסה לעולמות נוספים. מהלך זה התאפשר בשיתוף פעולה עם מאיה אפרתי אידלסון ונטע הר-לב סמנכ"ליות שמלוות את המשרד דרך ארוכה ושותפות במשרד. מאחלת לכולנו בהצלחה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים