סיגריות לטל רביב: דובק מעבירה את תקציב הפרסום למקאן תל אביב

מקאן תל אביב
מקאן תל אביב

דובק, יצרנית הסיגריות היחידה בישראל, מודיעה הבוקר כי תקציב הפרסום שלה עובר למשרד הפרסום מקאן תל אביב (מקאן אריקסון). תהליך הבחירה במקאן ארך ארבעה חודשים, במהלכם הציג המשרד פרזנטציה לדובק. תקציב הפרסום השנתי עתיד לעמוד על 5 מיליון ₪. עד היום דובק השתמשו בשירותיהם של משרד הפרסום קונספטיקה ולפני כן עבדו עם באומן בר ריבנאי.

דובק - Dubek
דובק – Dubek

דובק בחרה במקאן להוביל את האסטרטגיה והמהלכים הפרסומיים שלה, אשר צפויים לכלול בשנה הקרובה מתיחות פנים למספר מותגים מוכרים ואהובים והשקה למותג חדש וייחודי של החברה. מזה למעלה משבעה עשורים, דובק הינה יצרנית הסיגריות היחידה בישראל, המשווקת ומפיצה סיגריות ואביזרי עישון. דובק הינה בית למותגים מובילים ומוכרים בתחום, כדוגמת: טיים, גולף, נובלס, באלי שאג ועוד.

ריצ'י האנטר, מנכ"ל מקאן תל אביב: "אנו שמחים לצרף את דובק למעגל לקוחותינו. החברות בתחום הסיגריות והעישון מתמודדות בשנים האחרונות עם אתגרים רבים, רגישות למחיר ושינויים בטעמי הצרכנים. אנו בטוחים שבשילוב של אסטרטגיה חדשה וקריאייטיב מקורי, נצליח למצות את תקציבי הפרסום של החברה בערוצים השונים באפקטיביות הגדולה ביותר".

אלן קודרון, מנהל השיווק של דובק: "הסיבה להחלפת משרד פרסום היא הרצון לרענן את אופן הטיפול במותגי החברה בתום שנים בהם טופלו על ידי חברת קונספטיקה. מקאן הינו משרד יצירתי ובעל ניסיון רב והמעבר אליו הוא צעד נכון לחברה לבניית אסטרטגיית פרסום חדשה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. למה דובק היצרן היחיד בישראל?
    זה לא בגלל שאסור לגדל טבק בארץ? יכל להיות שיש כאן שחיתות שלטונית?

    סביר להניח 🙂 מונופול סיגריות מקומי וזה

  2. למה דובק היצרן היחיד בישראל?
    זה לא בגלל שאסור לגדל טבק בארץ? יכל להיות שיש כאן שחיתות שלטונית?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים