תנו הקשב: אתר ראשון מסוגו בישראל ירכז עבורכם את כל האופציות למימוש לימודים, קורסים והכשרות מקצועיות על חשבון הפיקדון הצבאי

אתר פיקדון
אתר פיקדון

פז"מ (Pazam), משרד הפרסום היחיד בישראל הפונה לקהל ייעודי של חיילים וחיילות ואף מפעיל אפליקציה ייחודית המציעה מגוון שירותים וכלים לחיילי צה"ל, מתרחב ומשיק בימים אלה את אתר פיקדון (Pikadon.co.il), שירות ראשון מסוגו אשר מרכז עבורם את כל הקורסים, ההכשרות ומסלולי הלימודים אשר ניתנים למימוש על חשבון הפיקדון הצבאי. האתר הוקם בשיתוף עם חברת מונולית של אבירם אזולאי וסטודיו הבית שלה Crafta, אשר פיתחו פתרון חוויתי המשלב עיצוב, ממשק משתמש ופיתוח טכנולוגי מתקדם.

משרד הפרסום ואפליקציית פז"מ הושקו בשנת 2011 על ידי רון אלטמרק ואלכס ישראל. עם כ-120,000 משתמשים באפליקציות ועמוד פייסבוק פופולארי במיוחד, פז"מ מיצבה את עצמה מהר מאוד כמובילה בתחומה ופתחה בפני המפרסמים אפיקי פרסום ושיווק לקהל יעד מחוזר במיוחד. בין לקוחות פז"מ: בנק דיסקונט, ג'ילט, XL, חברת פלאפון, רשת yellow, ישראכרט ומותגים מוכרים נוספים.

רון אלטמרק, מנכ"ל פז"מ: "אנו מקימים שירות שנובע מצורך אישי. בצעדיו הראשונים באזרחות עלול המשוחרר הטרי לאבד את דרכו בין המחויבויות, הזכויות ומגוון האפשרויות העומדות בפניו. משרד הביטחון תומך במשתחררים עם מענק אישי ופיקדון צבאי של עשרות אלפי שקלים, המוגבל בעיקרו ללימודים והכשרה מקצועית. עד היום לא עמד לרשות המשתחרר כלי נוח המסביר כיצד והיכן ניתן להשתמש בפיקדון הצבאי. לכן הקמנו את פיקדון המקשר ישירות בין המשוחרר לגוף המבוקש."

אתר פיקדון
אתר פיקדון

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. עוד שנה וחודשיים אני אוכל למשוך את הפיקדון ישר לחשבון בנק.
    לדעתי כל הקורסים האלה הם גנבת כסף. מנפחים את המחיר למי שמשלם מהפיקדון מהפיקדון ואנשים שמשלמים בצורה רגילה מקבלים הנחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים