רשת יינות ביתן משיקה סניף חדש בפורמט של שוק, בהשקעה של 15 מיליון ש"ח

השקת יינות ביתן ברחובות. צילום: נמרוד סנדרס
השקת יינות ביתן ברחובות. צילום: נמרוד סנדרס

רשת יינות ביתן, הכוללת 66 סניפים בפריסה ארצית, מקריית שמונה ועד אילת, פותחת סניף חדש ברחובות בעיצוב וקונספט ייחודי. הסניף החדש משתרע על 5,000 מ"ר ויעוצב בסגנון שוק עם דוכני שוק ומזון. השוק יכלול בית יין, מסעדה, סושיה, מאפים בטאבון במקום, דוכני פירות וירקות, דוכן לממכר גלידה, תבלינים, מחלקות דגים, מאפיה ובשר טרי, עמדת מיצים טריים, עמדת פרחים, עמדת טחינה ביתית, דוכני: כנאפה, פופקורן שיערות סבתא ובירה מחבית ועוד. פתיחת הסניף החדש מתקיימת במקביל לקמפיין הטלוויזיה של יהושע\TBWA, אשר הושק תחת המסר: "רק מה שטוב בשוק".

השקת יינות ביתן ברחובות. צילום: נמרוד סנדרס
השקת יינות ביתן ברחובות. צילום: נמרוד סנדרס

מהרשת נמסר כי: "הסניף, יהווה את נקודת המפגש בין הדברים הטובים הקיימים בשוק: המוצרים הטריים ביותר, ריחות, צבעים וטעמים, לצד היתרונות של קנייה בסופרמרקט: מחירים נוחים, מגוון רחב של מוצרים לבית, ניקיון ומיזוג. הסניף יאגד במקום אחד מגוון מוצרים מתחום המזון ומוצרי צריכה. כמון כן, המקום המדפים המוכרים, יועמדו דוכנים של גבינות, מחלקת דגים, מוצרי חשמל, צעצועים, מוצרים חד־פעמיים ועוד. כל זאת בכדי ליצור חווית קנייה מיוחדת באווירה ססגונית".

לצורך כך, הרשת גייסה את האדריכל מיקלה סימאונה. מיקלה הוא מעצב איטלקי שפועל בארץ מזה 7 שנים. מיקלה בעל ניסיון רב שנים בעיצוב מסעדות, בתי מלון, אולמות אירועים ומרכזי קניות. הוא עיצב את הסניף ברחובות, בסגנון אוטנטי מחומרים טבעיים כגון עץ וקרמיקה, אשר יוצר אווירה נעימה מרגע הכניסה לסניף.

ארז אייזנברג, סמנכ"ל שיווק יינות ביתן: "אנחנו נמצאים בתהליך מתמיד של שיפור חווית הקניה ללקוח. כך, במסגרת אסטרטגיית הנראות החדשה של הרשת, החלטנו, לשלב את הטוב ביותר שיש בשוק, ולהכניס אותו תחת קורת הגג של סניף הרשת. בהשראת השווקים הקולינאריים העולמיים כמו הבוקרייה של ברצלונה, הקמפו די פיורי ברומא ועוד, רצינו לייצר את המקבילה הישראלית. השילוב המנצח של עיצוב ייחודי, טריות המוצרים, שירות איכותי ומחירים אטרקטיביים, יוצר חווית קניה מהנה יותר ללקוחותינו."

יוסי ביתן, משנה למנכ"ל: "בהשארת השווקים הקולינאריים בעולם כמו הבוקרייה של ברצלונה, הקמפו די פיורי ברומא, רצינו לייצר את המקבילה הישראלית."

הודעת יח"צ מטעם יפה אפרתי תקשורת.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים