מזבלה.קום

Z DIGITAL HOUSE סוגרת את המחצית הראשונה של 2015 עם 6 תקציבים חדשים

זיו שיינפלד
זיו שיינפלד

Z Digital House, סוכנות השיווק והפרסום הדיגיטלי של זיו שיינפלד מסיימת את המחצית הראשונה של 2015 עם 6 תקציבים חדשים; ניהול תקציבי דיגיטל בדגש על לינקדאין למיקרוסופט ישראל, ניהול הלינקדאין ותקציבי האאוטבריין ופרויקטים ממוקדים בתחומי השיווק הדיגיטלי לקריה האקדמית אונו, ניהול פרוייקטים בדיגיטל לחברת טלדור, ניהול הדיגיטל והפרפורמנס לחברת פתרונות האבטחה הבינלאומית Risco Group, תקציב פעילות הדיגיטל ומיתוג מחדש לחברת YKcenter, העוסקת בתפיסת הכלכלה החדשה וניהול ה-PPC למסעדת היוקרה 'ננה בר' מבית קבוצת האחזקות רוביקון של אמיר בראמלי.

כמו כן Z Digital House ממשיכה לעבוד עם לאומי קארד, משרד הביטחון ובליווי שיווקי ברשתות החברתיות, חברת האחזקות של איש העסקים, אמיר בראלי שבין המותגים המנוהלים: ננה בר, רשת הריהוט דנדש, חוף חוקוק הצפוני ועוד. כזכור, עם התפתחות החברה מונה לפני כשנה יעקב גנוסר, לשעבר מנהל הפרסום של באדג'ט ומנהל הדיגיטל ברגב קוויצקי לסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברה.

זיו שיינפלד, מנכ"ל ובעלים בחברה מסר: "היום יותר מתמיד צריך לדעת לפנות לקהלים בעלי אוריינטציה עסקית יותר. הכלים הקיימים לעיתים לא מספיקים וחלק מהמטרה שלנו היא להמשיך ולהשתפר ביכולת ההבנה וההגעה לקהלים עסקיים באמצעות פלטפורמות פרסומיות טובות יותר ואסטרטגיה שיווקית אפקטיבית המותאמת לצרכי הקהל העסקי. כמו כן אנחנו ממשיכים ללוות ולשפר את מערכי השיווק והפרסום הדיגיטלי ביתר הגזרות בעולם ה-B2C. בסופו של יום אנחנו פונים לאנשים".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים