דו"ח חדש יסייע לכם בהתאמת אפליקציה לכלל מכשירי הסמארטפון

מתוך דו"ח Perfecto Mobile
מתוך דו"ח Perfecto Mobile

דו"ח חדש וייחודי של פרפקטו מובייל, חושף מול כמה ואילו מכשירי מובייל ומערכות הפעלה כדאי לחברות ומפתחי אפליקציות לבדוק איך האפליקציה שלהם עובדת, לפני ההשקה ולאורך כל מחזור החיים שלה, כדי להבטיח כיסוי שוק מירבי.

תחום המובייל הוא מהתחומים הדינמיים ביותר בעולם מבחינת קצב השינויים וההתפתחויות הטכנולוגיות. דינמיות זו באה לידי ביטוי במגוון העצום של מכשירי המובייל, מערכות ההפעלה והאפליקציות הנלוות שמתעדכנות על בסיס יומיומי. קצב שינויים זה מציב אתגרים רבים בפני חברות, ארגונים ומפתחי אפליקציות, שמבססים חלק גדול או אפילו קטן מהאינטראקציה שלהם עם הלקוחות באמצעות המובייל, בדרך להבטיח שהאפליקציה שלהם תפעל כהלכה, תיראה טוב ותספק חווית משמתש טובה מול כל או לפחות רוב המשתמשים שלהם.

מחקר ודוח חדש וייחודי של חברת ההייטק הישראלית פרפקטו מובייל (Perfecto Mobile), המתמחה בפיתוח פתרונות ענן לבדיקה ומדידה של חווית משתמש לאפליקציות מובייל, חושף מול כמה ואילו מכשירי מובייל ומערכות הפעלה כדאי לחברות ומפתחי אפליקציות לבדוק את האפליקציה שלהם כדי להבטיח חווית משתמש טובה ואיכותית בהתאם לכיסוי השוק הנדרש על ידם.

מתוך דו"ח Perfecto Mobile
מתוך דו"ח Perfecto Mobile

הדוח מבוסס על ניתוח נתונים של מאות אלפי שעות שימוש במערכות של פרפקטו מובייל, נתוני שוק, ותחזית השקת מערכות הפעלה ומכשירים חדשים לשוק. הדוח מספק אינדקס לפי כיסוי של 30% מהשוק, 50% וכיסוי מירבי של 80%. זאת בהתייחס לשווקים הגדולים והמובילים בצפון אמריקה, צרפת, איטליה, ספרד, גרמניה ואנגליה.

לדברי רועי כרמל, סמנכ"ל בכיר לאסטרטגיה ומוצרים בפרפקטו מובייל: "תחום המובייל הוא תחום דינמי מאוד לאור חיי המדף הממוצעים של כל מכשירי המובייל שנעים סביב 9 חודשים. אחת השאלות הראשונות שחברות ומפתחי אפליקציות שואלים אותנו היא מול אילו מערכות הפעלה, סוגי מכשירים ותנאי סביבה הם צריכים לבדוק איך האפליקציות שלהם עובדות, במטרה להבטיח כיסוי שוק מירבי וחווית משתמש טובה ואיכותית למשתמשים שלהם. דוח זה שהינו הראשון מסוגו בעולם, יתפרסם על ידינו אחת לרבעון במטרה לספק לחברות וארגונים את הכלים להתמודד בהצלחה רבה יותר מול לקוחותיהם בעידן המובייל והדיגיטל".

קליק לדו"ח המלא ב-PDF

בין הממצאים בדו"ח:

• 30% מהשוק יכול להיות מכוסה על ידי בדיקת האפליקצייה מול 10-16 מכשירי מובייל.

• 50% מהמשוק יכול להיות מכוסה על ידי בדיקת האפליקצייה מול 17-25 מכשירים. כיסוי שוק זה כולל מספר מכשירים מיצרנים מובילים כדוגמת סמסונג, אפל, סוני, LG, HTC ועוד.

• 80% מהשוק יכול להיות מכוסה על ידי בדיקת האפליקצייה מול 26-32.

• למרות שחברת אפל שואפת לקדם את רוב המשתמשים שלה לגרסאות מערכות ההפעלה האחרונות, נכון להיום iOS 8, חשוב לכלול עדיין בבדיקת האפליקציה את משתמשי iOS 7 שמהווים 17% מכלל המשתמשים.

• על מנת לכסות את מרבית מכשירי המובייל המובססים על אנדרואיד כדי למקד את הבדיקות מול גרסאות מערכות ההפעלה KitKat ו-Jelly Bean. כמו כן יש לקחת בחשבון את Lollipop, גרסת מערכת ההפעלה האחרונה של גוגל, שרצה על מכשירי נקסוס.

• ישנם מספר מכשירים ומערכות הפעלה הנמצאים בשוק למעלה משנתיים, והכללתם כחלק מבדיקת האפליקציה היא קריטית. זאת מאחר ומחד הם בשימוש רב בשוק ומאידך הם היחידים המריצים גרסאות ישנות של מערכות הפעלה, שלא יזכו יותר לעדכון. דוגמא לכך הוא סמסונג s3 המריץ את אנדרואיד ginger bread ועוד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים