איש העסקים אייל רביד מצטרף כשותף במיזם החתונות 'איזי טוב גיב' של גיא גיאור

אייל רביד
אייל רביד

היזם ואיש העסקים אייל רביד, מנכ"ל ובעל השליטה ברשת ויקטורי, מודיע היום כי יצטרף כשותף למיזם החתונות של גיא גיאור 'איזי טו גיב'. כזכור, Easy2Give, פלטפורמה חדשנית להענקת מתנה באירועים באמצעות כרטיסי אשראי ועם אפשרות לפריסת תשלומים, הוקמה לפני כשנה בשיתוף עם ישראכרט. את מהלך ההשקה ליווה משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מקבוצת פובליסיס ישראל וחברת האנימציה 'שרוטונים'.

אייל רביד: "כיום משלמים כולם בכרטיסי אשראי אם זה בסופר, או באינטרנט או חשבונות חשמל וארנונה, אפילו במוניות. לכן מה שנשאר בלתי פתיר זה ארועים "איזי טו גיב הוכיחו בשנה האחרונה כי גם זה אפשרי ואף ניצחה את התחזית על פי נתוני הסליקה, מסיבות אלו החלטתי להיכנס כמשקיע. אין ספק כי איזי טו גיב הצליחה במהלך שנה אחת לשנות תפיסה ומנהג מיושן של עשרות אלפי משתמשים המגיעים להתארח בחתונות, אני מאמין בשאת השינוי הזה ניתן יהיה ליישם בעוד תחומים בחיים שלנו כצרכנים ולכן החלטתי לקחת חלק בהצלחה הזו באופן אישי".

הממשק של Easy2Give מחליף את המנהג הידוע של הענקת מעטפה עם צ'ק או מזומן עבור בעל השמחה. עם איזי טו גיב התשלום נעשה בעת האירוע באמצעות מכונות אוטומטיות, המתנה מועברת ישירות אל חשבון הבנק של בעלי השמחה- שמעתה לא יצטרכו להגיע פיזית אל הבנק למחרת האירוע או לשאת עימם כמות גדולה של מזומנים. עבור האורחים באירוע הממשק מאפשר נוחות ונגישות להענקת מתנה מבלי להכביד על תזרים מזומנים, הנפקת צ'קים או משיכת מזומן בעונת האירועים. עמדות איזי טו גיב הממוקמות באולמות האירועים מעוצבות למשעי, עם ממשק קל וידידותי למשתמש. בדומה לכספומט.

ממחקר שוק וסקר מקיף אשר ערכה החברה לרגל ההשקה ועונת החתונות עולה כי, ישראלי פוקד בין 2-4 אירועים בשנה וסה"כ מתקיימים כ-140,000 אירועים בשנה. שוק המתנות באירועים מגלגל 9 מיליארד שקל בשנה, כאשר סכום הממוצע למתנה עומד על 400 שקל. עוד עלה מהסקר כי 50% מהאורחים טוענים שהמתנה מכבידה עליהם, 35% מהנשאלים היו מעדיפים לוותר על החתונה בגלל שההוצאה כבדה עליהם, 53% טוענים שהיו מעדיפים לתת את המתנה באשראי ובתשלומים ואילו 24% מהנשאלים הודו כי היו נותנים מתנה בסכום גבוה יותר אם הייתה להם אפשרות לפריסת תשלומים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים