פאודה סטייל: ליאו ברנט בסרטון לעמותת 'כנפיים של קרמבו' בכיכובם של אייל קיציס וליאור רז

ליאו ברנט בסרטון לעמותת כנפיים של קרמבו
ליאו ברנט בסרטון לעמותת כנפיים של קרמבו

משרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס ישראל, משיק את אירוע ההתרמה 'קרמבו של קיץ' של עמותת כנפיים של קרמבו, בסרטון ויראלי חדש בכיכובם של אייל קיציס והפרסומאי והשחקן ליאור רז, כוכב 'פאודה' ובעלי חברת ההפקות קוקורוזה.

כנפיים של קרמבו אותה מובילה המנכ"לית אופירה רותם, תנועת הנוער לצעירים בעלי צרכים מיוחדים, מפעילה כ 40 סניפים ברחבי הארץ בהם פעילים קרוב ל 4,000 ילדים ובני נוער. זו היא השנה הרביעית בה מופק אירוע ההתרמה "קרמבו של קיץ", וגם השנה ישתתפו באירוע מיטב האמנים מישראל; היהודים, משינה, מוקי, עברי לידר, אתניקס ועוד רבים. כל ההכנסות מהמופע הן למען פעילויות התנועה ושילוב חברתי של ילדים ובני נוער עם צרכים מיוחדים ביחד עם בני נוער ללא מוגבלות לפעילות חברתית, חינוכית, חוויתית משותפת.

גיא קלנר, מנכ"ל ליאו ברנט: "בתקופה האחרונה אנו מרגישים כי כנפיים של קרמבו הפכה לחלק מוכר ובלתי נפרד מהחברה הישראלית, לכן בקמפיין השנה רצינו לערוך משהו שונה ולקדם את המופע בסרטון "מותח" מצד אחד, ופארודי מצד שני. כזה שאי אפשר יהיה להתעלם ממנו ובעיקר יעביר את כל הפרטים על האירוע הגדול של הקיץ, שחייבים לקחת בו חלק. גם בגלל הרכב האומנים המפיעים, אבל כמובן בגלל המטרה החשובה שעומדת מאחורי האירוע ומאחורי "כנפיים של קרמבו" בכלל".

אנשי ליאו ברנט עם קיציס ורז
אנשי ליאו ברנט עם קיציס ורז

קרדיטים
בימוי: אור טייכר צלם: רם שוויקי מפיק: עמרי פז שחקנים: ליאור רז, אייל קיציס סמנכ"ל קריאטיב: תומר פולישוק קופי: עודד צור סמנכ"ל לקוחות: תמר אסרף מנהלת לקוח: רויטל אברמוביץ

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים