'נוע תנוע' מיזם האוטובוס החברתי של רועי שוורץ תיכון, גייס למעלה מרבע מיליון ש"ח בהדסטארט

'נוע תנוע' מיזם האוטובוס החברתי
'נוע תנוע' מיזם האוטובוס החברתי

תנועת נוע תנוע שנוסדה על ידי היזם הצעיר רועי שוורץ תיכון (24) במטרה לספק שירותי תחבורה ציבורית לתושבי גוש דן גם בשבת, הצליחה לגייס למעלה מ-259 אלף ש"ח מ-2000 תורמים בפרויקט גיוס מיוחד שעלה באתר הדסטארט תחת הכותרת "מחברים את ישראל בשבת". את נוע תנוע הקים שוורץ תיכון לאחר שחרורו מצה"ל, דאז השקיע את מענק השחרור שלו מהצבא לטובת מציאת פתרון לתחבורה ציבורית בשבת בגוש דן.

רועי שוורץ תיכון / צילום: אביחי לוי
רועי שוורץ תיכון / צילום: אביחי לוי

נוע תנוע נוסדה כאגודה שיתופית ללא מטרת רווח לפני כשנתיים, ומאז יוני 2015 היא מפעילה אוטובוס במסלול קו 63 בשבת שחוצה את הערים רמת גן, גבעתיים ותל אביב (ובחזרה), עם עשרות תחנות בדרך ודיוק מופלא בזמני ההגעה. עלות הנסיעה היא 9 ש"ח שמשולמים באמצעות אפליקציית HopOn.

במסגרת הקמפיין, הציבה האגודה יעד לגיוס של 180 אלף ש"ח, אולם הצליחה לגייס כאמור קרוב ל-259 אלף ש"ח שהם 44% מעל היעד המבוקש. עם 12 ימים שנותרו לגיוס הכספים, נראה שהקמפיין ימשיך להתרומם ויגייס עשרות אלפים נוספים. בזכות הכספים, נוע תנוע תפעיל גם קו במסלול 18 (בת ים, יפו ותל אביב) כבר החל מחודש מאי הקרוב ובמהלך הקיץ תרחיב את פעילותה גם בבאר שבע. מסלול 18 יאפשר לחיילים בשירות סדיר נסיעה בחינם ובאגודה אף מבטיחים כי יחלקו כרטיסים בשווי של לפחות 180,000 ש"ח בדמי נסיעה לאוכלוסיות חלשות.

>> לתמיכה בפרויקט

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים