הבריף הבלתי פתיר צריך את המוח היהודי

מזבלה

באומן בר ריבנאי יצרו באזז נרחב במהלך פסטיבל קאן סביב פעילות The Impossible Brief, מספרים שבן סטילר וסלבריטאים ופרסומאים מוכרים נוספים כדוגמת מרסלו סרפה, מנהל הקריאייטיב הראשי של AlmapBBDO, אף הביעו תמיכה בעניין, אז יאללה קליק כאן ואתם במיניסייט.

The Impossible Brief
The Impossible Brief

קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: יורם לוי מנהל קריאייטיב: בן סבר מנהל קריאייטיב אינטראקטיב: אדי גולדנברג ארט דיירקטור: ערן ניר קופי: תומר גדרון פלנינג: אבישי צדיק עיצוב אתר: ירון שגיא טכנולוגיה: סטיב רייזס ,אלי עזרא מדיה חברתית: אורן שביט סופרוויזר: ניר פדרבוש תקציבאות: מימי כהן, ענבר בן ארי סופרוויזרית אינטראקטיב: ליזה אסולין סמנכ"ל הפקה: דורית גוילי מפיקה: בושמת מרמרלי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

14 תגובות לפוסט

14 תגובות

  1. [Comment ID #41979 Will Be Quoted Here]

    המטרה היא לא למצוא פתרונות קסם. המטרה היא לאסוף את מגוון הרעיונות הקריאטיבים ולשלוח אותם לחברי הפרלמנט הפלסטינאי והישראלי, כדי שיפתחו את הראש.

  2. לא נראה לי שמישהו יכול לפתור את הבעיה.
    באומן, לא תקבלו פתרונות קסם.
    מה שכן, זה מעביר את העימות לפסים קריאטיבים ואם לזה התכוונתם, שיחקתם אותה בענק.
    ואם ההסברה הישראלית נראית רע, דווקא לא יזיק שהפרסומאים יעזרו לה.
    מזכיר לי את הסרט עם מלחמת הכריות בין מפגינים למשטרה עם שיר צרפתי ברקע.
    למישהו יש את הלינק?

  3. [Comment ID #41889 Will Be Quoted Here]

    כן צודק, באמת נשמע מפחיד.. שאולי בטעות עוד ייפרוץ כאן איזה שלום.

  4. אני לא מסכים עם השלומיאל, אני חושב שהקמפיין הזה עושה רק טוב לישראל, נותן במה לדעות ישראליות מחוץ לרשתות החדשות ובסך הכל קורא לאנשים יצירתיים להראות שיש להם תשומת לב למצב הפוליטי המאוד מתסכל בפינה הזו של העולם. בימים אלה, בהם לקרוא לחרם על ישראל שווה ערך טרנדי ללקנות נעלי איב סאן לורן ולאכול ביצי חופש, טוב שיש מישהו שמציג צד שלישי (ולא ניצי) למדינה שלנו.

  5. שלומיאל – אל תהיה נודניק. לאנשי קריאייטיב טובים לא אכפת שהשואה תחזור על עצמה אם היא תביא פרסים

  6. [Comment ID #41889 Will Be Quoted Here]

    א. אני לא יודע מאיפה אתה מקבל את התחושה שאנחנו אשמים בבעיה, תנסה לעצור שניה ותסתכל על כל החומרים, אין פה האשמה אישית ואף לא פעם אחת. יש פה שני עמים שלא מצליחים להתקיים אחד ליד השני במשך שנים, וזאת עובדה, לא האשמה.
    ב. "הצינורות המקובלים" הם מה שמשאירים אותך עד היום… ככה. תסכים איתי שהיה הרבה יותר כיף אם היינו במצב יותר אידיאלי. אנחנו לא באים לקחת לביבי את העבודה [זה בסדר, כיף לי להיות בקריאייטיב] אנחנו רק מציאים דרך חשיבה נוספת, יצירתית לקירוב בין יהודים לערבים – הרי זה חלק מהתפקיד שלנו בחיים האלה, לא כדאי שננצל את זה?
    ג. אם המהלך הזה מעורר בך את הצורך לכתוב טוקבק כזה ארוך וכזה מעורב, זה אומר שהמהלך עובד. יופי.

  7. זה אולי נשמע קצת קטנוני אבל חייב להיאמר .
    הקמפיין הזה עושה שמות למדיניות הפנים של מדינת ישראל . עצם העובדה שאנו כיהודים או כסוכנות ישראלית לצורך העניין עולים בקמפיין כזה כמוהו לומר ולתת מקום לגודלי מבקרינו ומחרימינו הנה אנחנו לא יודעים מה הפתרון לבעייה ? ובעצם מודים שאנחנו אשמים בבעייה ולא יודעים איך לפתור אותה בצינורות המקובלים ? לאחר אין ספור ניסיונות להשגת שלום עם העם הפלסטיני ומנהיגיו הבינו מנהיגי ישראל מתקופת רבין ועד היום שהנהגת העם הפלסטיני הנוכחית וכל שאר ההנהגות בעבר אינם חפצים בפתרון בר קיימא ואין הם רוצים להגיע לפתרון דרך שולחן המשא ומתן
    מי מהם שהיה נבלה (ערפאת ) ומי מהם שפחות (אבו מאזן ) אבל אין הבדל בין השניים ואין חדש תחת השמש .
    הרעיון לקמפיין והביצוע ממש טוב ומעורר השראה אך נותן הרגשה גדולה שאנו יורים לעצמינו ברגל ושאנו לא יודעים לפתור את הבעיות שלנו או לא רוצים או לא מנסים .

  8. [Comment ID #41774 Will Be Quoted Here]

    😀
    מרסלו סרפה! איזה כבוד…
    הייתי שם, והחארות מבאומן עשו שם אחלה עבודה. סחטיין עליהם ובהצלחה

  9. עזבו אתכם בן סטילר,
    תקנו אותי אם אני טועה, השמנמן עם זקן זה ההוא מברזיל שלוקח אריות בקילו כל שנה לא?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים