מזבלה.קום

שני קמפיינים לקידום תדמית ישראל בעולם

israel2

שני פרויקטים ישראלים בינלאומיים, מנסים בימים אלה לשפר את תדמיתה של מדינת ישראל בעיני העולם. הפרויקט הראשון 'מתחברים', של חברת וירוס, האיחוד האירופי ועמותת אג'נדה, הוא מעין טייק אוף על 'מחוברים', שבמסגרתו בני נוער ערבים ויהודים מדברים על עצמם ולומדים להכיר אחד את השני, הפרויקט מכיל כ-10 פרקים אשר מופצים דרך יו טיוב (קליק לביקור).

בוגרים של תכנית StandWithUs Fellowship, תכנית המנהיגות בדיפלומטיה ציבורית מטעם ארגון StandWithUs הגו סדרת יו טיוב שמטרתה לשפר את תדמית ישראל בעולם. בסדרה מככבים; סוואנה, עולה חדשה מאוסטרליה, יאיר, מתנחל לשעבר, איימן, ערבי-ישראלי גיי, מוכר בקסטרו שחולם להיות מעצב אופנה ושי דורון, כדורסלנית מצליחה, הקפטן של אליצור רמלה, אלופת אירופה. הנבחרים תיעדו את חייהם סטייל מחוברים והתוצאות נערכו יחדיו לכדי סדרת דוקו-ריאליטי שעלתה בפרקים ביוטיוב ובאתר ייעודי, קליק לביקור.

ליטל שמש, מיוזמות הפרויקט: "השתדלנו שלא להיכנס לסוגיות פוליטיות סבוכות וקשות. רצינו להראות את ישראל דרך העיניים שלנו, בלי מסננים של התקשורת ודעת הקהל העולמית. ניסינו לתת הצצה לרב גוניות התרבותית, לנופים, לחיי החברה, להראות שישראל היא לא רק גמלים ומלחמות, יש כאן חיים".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים