יום האישה הבינלאומי: נעמת – שותפות הורית מלאה במשפחה – כי ביחד זה שווה

יום האישה הבינלאומי - נעמת
יום האישה הבינלאומי – נעמת

לקראת יום האישה הבינלאומי אשר נקרא במקור 'יום הפועלות הבינלאומי' אשר יצויין מחר, יום שבת ה-8.3 ברחבי העולם, נעמת, תנועת נשים עובדות ומתנדבות מבקשת לשנות את השיח הפמיניסטי הקיים, ולרתום אליו את הגברים הישראלים. נקודת המוצא: ביום שבו הגברים יהיו שותפים מלאים בניהול הבית והמשפחה – יגיע השוויון גם לשוק העבודה וגם למרחב הציבורי.

בניגוד לקמפיינים רבים המועלים ביום האישה הבינלאומי, המאופיינים בגישות ציניות – סרקסטיות ומתנגחות, האסטרטגיה שנבחרה ע"י יו"ר התנועה גליה וולך מתמקדת ביצירת דיאלוג, הבנה של הצרכים והתגייסות הדדית שוווה של שני הצדדים- הגבר והאישה, לטיפוח משותף של התא המשפחתי.

צפו גם: קליפ ליום האישה הבינלאומי – לוחמת קרקל, הכי יפה בחי"ר

הקמפיין מתייחס למוקדים המרכזיים בתא המשפחתי שלרוב הינם באחריותה הבלעדית של האישה, כגון היעדרות מהעבודה וטיפול בילדים בעת מחלה, הכנת אוכל, הבאה והחזרת הילדים מהגן. על פי תפיסת נעמ"ת, ברגע שיהיה שיווין בניהול התא המשפחתי תוכלנה נשים להתפנות לקידום הקריירות ואבות יוכלו ליהנות הרבה יותר מבניהם ובנותיהם, בשורה תחתונה כולם ירוויחו.

כחלק מהקמפיין נפתח מוקד טלפוני להנגשת מידע לאבות המעוניינים להיות מעורבים יותר בטיפול בילדים, והוא מספק את כל המידע הרלוונטי לקידום השוויון בתא המשפחתי. על קמפיין המודעות אמון סטודיו אתי קלדרון.

יום האישה הבינלאומי - נעמת
יום האישה הבינלאומי – נעמת
יום האישה הבינלאומי - נעמת
יום האישה הבינלאומי – נעמת
יום האישה הבינלאומי - נעמת
יום האישה הבינלאומי – נעמת

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים