לשכת הפרסום הממשלתית ממרידה נשים כנגד האקסים – מסלול אישי לגביית דמי מזונות

mezonot1

לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) בקמפיין טלוויזיה חדש למשרד המשפטים ורשות האכיפה והגבייה (סוף טוב לכל חוב) בראשות שרת המשפטים, ציפי לבני, המציג מסלול אישי לגביית דמי מזונות, שירות חדש המעמיד צוות מקצועי המסייע לנשים (וגברים) לגבות את דמי המזונות כחוק.

המסלול אומנם פונה לנשים וגברים כאחד, אולם נראה כי בלשכת הפרסום הממשלתית החליטו במסגרת הקמפיין הטלוויזיוני לפנות לנשים בלבד ולאזכר כי מדובר בשירות גם לגברים רק באותיות הקטנות. המהלך תחת המסר: "אלפי נשים נאלצות להילחם בכל יום כדי לקבל את כספי המזונות המגיעים לילדיהם, מהיום יש מי שנלחם בעבורכן".

בין התגובות ברשת לקמפיין: "הפרסומת שמעודדת את מלחמת המינים". "פרסומת של משרד המשפטים בראשות ציפי לבני מעודדת נשים גרושות לראות באקסים שלהם אויבים ומציגה נשים כיחידות שדואגות לילדים…"

ערן ניר מבאומן בר ריבנאי כתב על הקמפיין: "לשכת הפרסום הממשלתית ב…(קשה לי עכשיו עם המילה פרסומת) 41 שניות שמצליחות לייצר אצלי כל כך הרבה זעם וכעס ברמת החוויה האישית שלי, ברמת נקיטת העמדה החד צדדית מעוררת תמיהה של מדינה שאני האזרח שלה, ובעיקר כעס כלפי הוריי שמתעצלים לעבוד על האזרחות הגרמנית/פולנית. מביך. מביש. עצוב כל כך. מכעיס כל כך.".

צפו גם:
>> לשכת הפרסום הממשלתית יוצאת נגד האפליה – עוד לא אבדה תקוותנו

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. הפרסומת הזו היא בושה וחרפה! פסקי הדין החלו להשתנות וכבר יש תקדימים של נשים שמשלמות מזונות לגברים. ומה אתן חושבות גברות נכבדות, הקמפיין הזה הוא גם עבור הגברים שעלולים למצוא עצמם מעוכבי מזונות?! תכניסו לכם טוב טוב לראש: אבא הוא לא פחות הורה מאמא! כל מי שכותב או כותבת אחרת הם מנוולים מרושעים שעסוקים במלחמות ההורים ולא בטובת ילדם ואין אחרת!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים