אגודת הפסוריאזיס הישראלית רוכבת על הבחירות עם קמפיין פוסטרים חדש של נאוה עינבר

אגודת הפסוריאזיס הישראלית
אגודת הפסוריאזיס הישראלית

אגודת הפסוריאזיס הישראלית משיקה קמפיין פוסטרים חדש ברוח הבחירות לכנסת וזאת במסגרת קמפיין למניעת אפליה של חולי פסוריאזיס. הקמפיין כולל מסרים המבוססים על עדויות שהצטברו בקרב החולים וכן על סקר דעת קהל שקבע כי כרבע מהישראלים חושבים שפסוריאזיס היא מחלה מדבקת. הקמפיין מעביר את המסר כי חולי פסוריאזיס לא בחרו להיות חולים, הם נאלצים להתמודד עם סטיגמה לא נכונה, בושה ואפליה ומציע לציבור לבחור כן. כן לשחייה עם חולי פסוריאזיס בבריכה, כן לעבודה באותו מקום, כן למגע קרוב וחיבוקים.

במקביל מעודד הקמפיין פניה למוקד הטלפוני של האגודה שמספרו 03-6247611 וכן מזמין את הציבור להגיב עליו בעמוד הפייסבוק הרשמי של אגודת הפסוריאזיס הישראלית. הקמפיין עולה באמצעות נאוה עינבר, מדיה חברתית ויחסי ציבור בתחום הבריאות על גבי מודעות רחוב שעוצבו בסגנון פתקי הצבעה, בצבע צהוב ולבן ויתלו על לוחות המודעות העירוניים למשך כשלושה שבועות. המהלך באמצעות משרד יחסי הציבור של נאוה עינבר, אשר משמשת גם כדוברת האגודה.

יונה מנטקה קציר, יו"ר אגודת הפסוריאזיס הישראלית מסרה כי: "נתוני הסקר העגומים מצביעים על חוסר ידיעה בקרב הציבור. עם המחלה למדנו לחיות אך הדעה הקדומה גורמת לרבים מהחולים לתחושות קשות. נהוג לחשוב שבישראל יש 120 אלף חולי פסוריאזיס, אך מספר זה היה נכון לפני עשור. בפועל מדובר על כ-3% מהאוכלוסייה, לכן להערכתנו ישנם בישראל כ-240 אלף חולים ובגלל הבושה הם לא פונים לתמיכה ואולי גם לא לעזרה רפואית. למרות המאפיינים החיצוניים חשוב לדעת כי פסוריאזיס איננה מחלה מדבקת, אין כל מניעה או דאגה לבלות עם אנשים המתמודדים עם פסוריאזיס במסגרות חברתיות, חינוכיות, תעסוקתיות או משפחתיות. אין גם בעיה לאכול, לשתות מאותם כלי אוכל, או לבוא במגע עם סדינים, מגבות, ספות או מיטות. בוודאי שאין חשש לחבק, לנשק או לקיים מגע חברי, אינטימי או מיני עם חולה פסוריאזיס".

אגודת הפסוריאזיס הישראלית
אגודת הפסוריאזיס הישראלית
אגודת הפסוריאזיס הישראלית
אגודת הפסוריאזיס הישראלית
אגודת הפסוריאזיס הישראלית
אגודת הפסוריאזיס הישראלית

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. רונן, עם כבר נדפקנו ויש בחירות לפחות לנצל למשהו טוב, מתפלא שאחרים לא עשו. פעם קודמת היה את "פטרושקה" הגאוני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים