לימור רוב גייסה קבוצת אושיות פייסבוק בולטות בכדי שיעזרו לה למצוא עבודה

סניה ולדברג נרתם
סניה ולדברג נרתם

לימור רוב, בוגרת לימודי קופירייטינג של מכללת ACC ע"ש תרצה גרנות, שסיימה באחרונה במשרד הפרסום טוויסטד, מחפשת עבודה חדשה באחד ממשרדי הפרסום הדיגיטלים. לצורך חיפושי העבודה, רוב מגייסת את נשק יום הדין של האינטרנט – אושיות הפייסבוק, שהתגייסו למענה בסרטון קידום עצמי, בתקווה שזה יסייע לרוב למצוא את העבודה המיוחלת כקופירייטרית דיגיטל.

את דרכה בענף, החלה רוב כסטודנטית לקופירייטינג ב-ACC, לאחר מכן עבדה תקופה כמנהלת תוכן בחברת שטיק מדיה וכקופירייטרית במשרד הפרסום טוויסטד. לרוב יש תואר ראשון בתקשורת ומדעי המדינה מאוניברסיטת תל אביב. סרטון הקד"מ עצמי של רוב, שעלה באחרונה לרשת וזכה להיענות יפה עם כ-9 אלף צפיות, נפתח בסלייד "יש הרבה קופירייטרים ועורכי תוכן בחוץ, למה דווקא לימור רוב? שאלנו כמה אנשים שמבינים רשת".

ורוב אכן שאלה כמה מהשמות החמים בפייסבוק, ביניהם – הקומיקאי גדי וילצ'רסקי (עידן מור) עם 250 אלף עוקבים, סניה ולדברג עם 260 אלף עוקבים, העיתונאית-סופרת מרסל מוסרי עם 100 אלף עוקבים, דוס המחמד של התאגיד – מלך זילברשלג עם 35 אלף עוקבים, לב סולודקין עם 8 אלף עוקבים, עמיר שינקמן עם 7.5 אלף עוקבים, הפרסומאי-איש תקשורת נועם פתחי עם 30 אלף עוקבים, דביר עוקבי עם 12 אלף עוקבים, הסטנדאפיסטית אלמוג שור עם 7 אלף עוקבים, אמיר מויאל עם 56 אלף עוקבים, דרור נובלמן עם 10 אלף עוקבים ונוספים שהתגייסו לחיפוש העבודה של רוב בענף.

>> קליק לתיק העבודות של רוב.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. אני מאחלת לה בהצלחה . אם כי רוב האושיות לא מכירות אותך באמת וחבל.
    המלצות אמיתיות ותיק עבודות קראטיבי יסלללו לך את הדרך. קשרים עם אושיות וסלבים זה לא הדרך , אולי זה מגדיל את הסיכוי למי שצריך את הקשרים שלך אבל בסוף הכשרון הוא מה שקובע. מאחלת לך בהצלחה, באמת מכל הלב.

  2. נו באמת. בחורה שכל שאיפותיה מסתכמות בלהיות "אושיית רשת". איך? איך היא רוצה לעבוד במדיה חברתית, אם היא צריכה לגייס "אושיות" אחרות כדי שיעידו עליה, במקום לתת סיבות למה להעסיק אותה. עולב.

  3. ישראל גנות, תודה על החידוד, תיקנתי את עניין השיתופים. אבל למה צרות עין? בנאדם מחפש עבודה, מנסה כל מיני גימיקים… צריך לעודד את זה, לא לקטול.

  4. נתקלתי בזה בפייסבוק כפוסט ממומן ואין דבר יותר פתטי ועלוב נפש בעיני לשלם מהכיס הפרטי כדי לפרסם סרטון נאלח וגרוע כמו זה. ועוד להתחנן לאנשים אנונימיים וחסרי חיים ועוד לקרוא להם "אושיות" כדי שיפרסמו אותך? אני לא אתפלא אם גם הכתבה הזו ממומנת על ידי לימור רוב בעצמה. "50 שיתופים"?? יש שם 44 שיתופים – וכשעוברים עליהם רואים שכמעט כולם של לימור בעצמה בקבוצות חיפוש עבודה!!! פשוט מביש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים