ברנז'ה: מחפשים מנהל מדיה חברתית/מנהל דיגיטל? שני בלינקיונרים פנויים להובלה

social_world_blog

אורי בז’רנו ובן בלנקי, שניהם מסוכנות הסושייאל בלינק (Blink) של שגיא חמץ, סיימו את עבודתם במשרד לאחר תקופה ממושכת. מחפשים מנהל מדיה חברתית / מנהל דיגיטל? צרו קשר עם אחד מהם או שניהם.

הסטטוס של בז'רנו: "חברים, מכרים, קולגות ושותפים, אחרי שנתיים נפלאות ב Blink אני עוזב ומחפש לי דרך חדשה. אני בעל 4 שנות ניסיון בתחום השיווק במדיה החברתית וניו מדיה, הכולל הבנה מקיפה ביותר בכל הפלטפורמות, ניהול תקציבים ונוכחות במדיה החברתית של ארגונים וחברות מהגדולים במשק. במהלך עבודתי בתחום התנסיתי בתפקידים שונים ומגוונים: תקציבאי, סופרווייזר ומנהל מחלקה. במידה ושמעתם על משרה פנויה בתחום, אשמח אם תעדכנו בפרטי או במייל [email protected], אם לא, אשמח אם תשתפו. תודה רבה!" קליק לפייסבוק.

אורי בז’רנו
אורי בז’רנו

הסטטוס של בלנקי: "חברים, חברים וירטואליים וסתם וירטואליים, אחרי שנתיים וחצי ב Blink אני עוזב את המקום שהיה לי לבית ספר ושימש כבית חם ואוהב ומחפש עבודה חדשה. אני בעל 3 שנות ניסיון בעולמות הניו מדיה, ניסיון בעבודה וניהול נוכחות דיגיטלית למותגים גדולים (ביניהם כמה מהגופים הגדולים במשק הישראלי) וניסיון במכירות. במידה ושמעתם על משרה פנויה בתחום, אל תהססו לעדכן. כמו כן, גם שיתוף יתקבל בברכה, תודה". קליק לפייסבוק.

בן בלנקי
בן בלנקי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים