לבנת פורן והצל עכשיו גם בגירסת טייק אוף כנה ומשעשעת של גיא אורדיבר

לבנת פורן והצל
לבנת פורן והצל

הראפר יואב הצל אליאסי וגברת "חלית? נפצעת?" לבנת פורן, הסעירו בחמישי האחרון את הרשת עם קליפ ויראלי משותף שעלה תחת הכותרת 'המנון הבירוקרטיה'. הקליפ זכה לאלפי תגובות וללמעלה מ-600 אלף צפיות ברחבי הרשת וללא מעט ביקורת מצד חברי הכנסת, ביניהם מיקי רוזנטל, יוזם חוק לבנת פורן שנועד להגביל את שכר הטרחה של המרכז למימוש זכויות רפואיות.

בסטטוס שפירסם רוזנטל בעמוד הפייסבוק שלו נכתב: "היא, מתפרנסת ממצוקות נכים. הוא, מתפרנס מהסתה לאלימות. איזה זוג מקסים. לבנת פורן מחליטה לגייס לקמפיין שלה את הראפר הגזען והאלים "הצל". הגברת פורן אף פעם לא בחלה באמצעים לקדם את עצמה ותמיד דאגה גם לצייר עצמה כמושיעת הנזקקים, כאשר בפועל סללה את דרכה על גבם. פורן טוענת שזה בכלל לא קמפיין, שהכירה את הצל בפייסבוק והם חברו למחאה חברתית למאבק בבירוקרטיה. כן אה.. עיתוי ממש מקרי, סמוך לכניסתו לתוקף של החוק שחוקקתי וצמצם את העמלות החזיריות שגבתה הגברת עד היום מנכים ונזקקים. אין גבול לצביעות?" כך כתב רוזנטל.

גיא אורדיבר (Guy Ordever), אושיית פייסבוק הומוריסטית וקופירייטר, יצר גירסא כנה של הפרסומת, 'לבנת פורן והצל – הסיפור האמיתי'. צפו בסרטון אורדיבר, שלבטח יזכה להתנוסס בקרוב מעל דף הפייסבוק של הצל.

על הסטטוס של רוזנטל, כתב אליאסי: "והנה הסמרטוט ממפלגת העבודה יצא מהבוידם, הוציא את הבאנג מהפה לרגע והחליט לפתוח את הביוב וכמובן להסית ולספר שקרים. יאלה מיקי בחייאת על מי אתה עושה פוזות? אף אחד לא זוכר שאתה קיים בכלל! לך תעשה את שיטות השקשוקה שלך על מישהו אחר! הפוזה של הרובין הוד שלך לא עובדת על אף אחד, לך תעשן משהו אתה מתחיל לדבר שטויות!".

קרדיטים
בימוי: טל הנדלסמן תוכן: יואב אליאסי, טל הנדלסמן צילום ועריכת וידאו: אסף שרביט ע.צלם: ארמן סרקיסוב עיצוב גרפי ואפקטים: "סטודיו אוריגמו" מילים: יואב אליאסי מוזיקה: עומרי 69 סגל איפור: שני אלכסנדר שיער: מאור גנון סטיילינג ועוזרת הפקה: אופיר מילר משרד יח"צ: בן חורין אלכסנדרוביץ מנהלת שיווק: שיר אביב משנה למנכ"לית: דנה סיתהכל ויתקון מנכל"ית: לבנת פורן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים