תשדירי בחירות 2013: מפלגת ש"ס מציגה – מחייגים 'כוכבית גיור' ומקבלים אישור

תשדירי בחירות 2013: מפלגת ש"ס מציגה - מחייגים 'כוכבית גיור' ומקבלים אישור
תשדירי בחירות 2013: מפלגת ש"ס מציגה – מחייגים 'כוכבית גיור' ומקבלים אישור

אתם ממש מתחת לחופה, בלאט? ופתאום מגלים שאחד מבני הזוג אינו יהודי, בלאט? אז מה עושים, בלאט? מחייגים כוכבית גיור, בלאט! מפלגת ש"ס בתשדיר בחירות פרובוקטיבי במיוחד – "שומרים על המסורת היהודית, מצביעים שס".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

16 תגובות לפוסט

16 תגובות

  1. זה לא מתיחה? כי קצת מוזר לי לראות אישה בלבוש חשוף יחסית בפרסומת של ש"ס. זה רק מראה שאפילו בקטע שלהם הם מזייפים, שלא לומר אם הקטע שלהם שווה בכלל
    אני מרגיש שאני הוזה.. זה באמת אמיתי? זה עולם השקר.. כל מה שש"ס מנסים לייצג זה חוסר התפשרות חרדית על המסורת – "נחזיר עטרה ליושנה" – והם באים בקטע סקסי בוטה.. מה הולך פה?
    רק רבי נחמן יתקן את העולם – מצביעים 'פץ' למרות ההלם שיש דבר כזה. תאמינו שזה יכול לקרות. עם ישראל שאוהב את רבי נחמן כל כך, צריך לעלות מדרגה ולאמץ את עצותיו של רבינו לרמה לאומית. להחדיר שמחה לאומית, אחדות לאומית, השפעה על העולם והארת הטוב וחיפוש נקודות טובות וע"י כך יתוקן הולם מאליו. בלי שיגועים ודמיונות. תם עידן שטיפת המוח. בוחרים ברבינו נחמן והצדיקים. אנשי האמת. בוחרים בתלמידי חכמים קדושים של ההפצה, שעיקר הגאולה תלויה בזה. שמחה והפצה

  2. [Comment ID #98197 Will Be Quoted Here]

    אני יודע שהפקס הוא של פנסוניק, טיונר שחור, עם 10 מספרים חיוג מהיר

  3. נ.ב. הכוונה שלי היא רק לגבי הרוסים הגויים שבאו לכאן, וחס שלום לא לגבי הרוסים היהודים

  4. הכרתי אנשים שהיו שם (ובוודאי עכשיו תגיבי שאם אני מכיר אנשים שנכנסו למקומות כאלה זה כבר מעיד מי אני בלה בלה אבל משפט הסיום שלך מעיד על הרמה). את מוזמנת לעשות סקר ולהכנס למקומות האלו ולראות מי מככב

    זה ידוע שתעשית הזנות פרחה מאז בואם (חלק מהן הבריחו בעל קורחן וסחרו בהן)

    וזה שהרבה ישראלים מתחנתים איתן במקום להתחתן עם החברות שלך / האחיות שלך / הבנות שלך שנשארות רווקות זה לא עצוב????

  5. אני ממש מתפלאה על אנשים גזענים עם דעות קדומות כמו שלך!
    איך אתה יודע שהן רוסיות? היית שם?
    שתדע שכשהיתה עליה מרוקאית המכונים היו מלאים במרוקאיות וכך כל עליה יש לה צדדים כאלו ואחרים. יוצאי ברית המועצות ברחו מהאנטישמיות, ברחו אחרי רצח יהודים בבורות קבורה משותפים במלחמת העולם השניה, איך אתה מעז?
    זונות כמוך תמיד היו ..

  6. הבה לא ניתמם. לא מעט ישראלים בחרו להתחתן עם שיקסות גויות וחתיכות שיובאו לכאן (כמובן לא כל הרוסיות שעלו לכאן הן שיקסות (חלקן הגדול יהודיות באמת), אבל לא מעט מהן הן כן, ושלא לדבר על מכוני הליווי וכיוצ"ב שפרחו אחרי שהן הגיעו לכאן)
    התוצאה – מלא רווקות ישראליות בנות 40 וצפונה , והרבה בחורים ישראלים שלא רוצים להתחייב!!

  7. ומעניין שכשארץ נהדרת (מרץ מהדרת, כותבי התוכנית מצביעי מרץ מובהקים) משדרים את מערוכני הסאטירה שלהם שהם לפעמים הרבה יותר פוגעים או בוטים מזה אף אחד לא מזדעק, אלא להפך – אומרים שזו תוכנית מבריקה.
    הרי אם לא היו כותבים שזה תשדיר של ש"ס הייתי בטוחה שזה מתוך ארץ נהדרת….

  8. תקשורתית זה גאוני בעייני.
    לא שאני מסכים עם המסר. אבל אני מניח שזה חד מאוד למה שהם רצו להעביר לקהל הבוחרים הפוטנציאלי שלהם.

  9. לני ריפנשטאל הייתה הבימאית של סרטוני התעמולה של הרייך השלישי…

  10. איך אני מרגישה במדינת עולם שלישי כשאני רואה את זה.. והוא עוד מתרחק ממנה כשהוא מגלה שהיא לא יהודיה במקור, כאילו היא נגועה או משהו! שיגיד תודה שכוסית כמוה לוקחת אחד כזה!!! עם הייתי נוצריה הייתי הופכת לאנטישמית בעקבות הדבר הזה.

  11. אני חושב ש(חוסר)כבודו, מר עובדיה יוסף, שתה נרגילה אחת יותר מדי, אם הוא מאפשר למנוולים עליהם הוא מפקד (או בשמם בישמעאל דרעי ושות') לפרסם סרטון שלא רק מעליב מגזרים שלמים, אלא פוגע בזכות האנושית שאמורה להיות הכי בסיסית. חופש. ברור אמנם שהמילה דמוקרטיה איבדה את משמעותה האמיתית בצד זה של העולם, אבל הזכות לבחור את דתך או את חוסר דתך צריכה וחייבת להיות בנחלתו של כל אדם באשר הוא. אני מאחל למדינת ישראל ממשלה נטולת גזענים בורים שחרדים מהמציאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים