טהוניה רובל ואסתי גינזבורג בפרסומת לאפריל – תני חופש ליופי שבך

estizarmon

זרמון DDB בפרסומת טלוויזיה חדשה לרשת אפריל בכיכובן של הדוגמנית אסתי גינזבורג וזוכת האח הגדול טהוניה רובל. הפרסומת תחת המסר 'תני חופש ליופי שבך' – Set Your Beauty Free. בהמשך לקמפיין הטלוויזיה, המהלך יתוקשר גם בסרטון אינטראקטיבי בכיכובן של השתיים, אשר יעלה בקרוב לרשת.

צפו גם: קבלו את דגוניה: זוכה האח הגדול טהוניה רובל בפרסומת טלוויזיה לקליק דגדג

לדברי סמנכ"ל השיווק והסחר, מירב אליהו: "הקונספט הקריאטיבי יעסוק בהעצמה נשית וחופש האישה להיות יפה בלי להתנצל". עוד לדבריה "יופי הוא גם פנימי וגם חיצוני – העובדה שנשים יפות מבחוץ לא אומר שהן לא יפות מבפנים. העובדה שאת מטפחת את עצמך, לא עושה אותך פחות חכמה, מוכשרת או מוצלחת מאחרות. תהליך ההתייפות הוא גם תהליך פנימי – הוא מענג ומשחרר, ומאפשר לי להכין את עצמי להתמודדות עם כל האתגרים שבחרתי להציב לעצמי היום".

יח"צ לצד הפרסום המסורתי, יושק במקביל גם מהלך דיגיטל אינטראקטיבי באמצעות טכנולוגיית Interlude שפותחה בחברת הסטארט-אפ של יוני בלוך. המהלך יאפשר לגולשי האינטרנט לבחור בין ארבעה סרטונים אינטראקטיביים שונים המציגים את מערכת היחסים בין טהוניה לבין אסתי, כאשר הגולש יוכל לבחור ולדלג בין האופציות השונות בלחיצת כפתור ובדרך זו להכיר את פילוסופיית המותג המלאה של רשת אפריל.

הרעיון הפרסומי מתבסס על התובנה שלנשים כיום יש יותר אפשרויות בחירה מאי פעם. הן לא חייבות "לדבוק" בסיפור אחד או בדמות ארכיטיפית אחת. אישה יכולה להיות מנכ"לית מבריקה ובו בזמן להיות חובבת איפור: Beauty does not neglect your intelligence. לשם מהלך הדיגיטל הייחודי, הופקו במהלך ימי הצילום כ – 20 סצנות שונות שנערכו על גבי הטכנולוגיה באופן כזה שכל גולש יוכל לבחור לעצמו את הסיפור שלו. צוות הקריאייטיב של משרד הפרסום זרמון DDB, כתב 4 סרטונים שונים שבוימו ע"י 4 במאים צעירים שונים: מור בוזגלו, דלית שטיינבריכר, אלמוג סלע ואיתמר תורן.

קרדיטים
משרד: זרמון DDB סמנכ"ל קריאייטיב: אור לביא ארט: יהונתן מרקיש קופי: מור בוזגלו סמנכ"ל לקוחות: עידית מרחב סמנכ"ל אסטרטגיה: מיכל עובדיה מפיקה: רינת קינן בימאית: שירי שחר חברת הפקה: אוג

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. וואט דה פאק. איך הצליחו לעשות פרסומת שהיא גם סקסיסטית וגם גזענית. איכס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים