חשיפה: מאחורי הונאות הפייסבוק עומדת קבוצת אתרים ישראלים זדוניים, צפו ברשימה ופרטים מלאים

fsmiley.com_-433×263

ממש דקות ספורות עברו מאז הפרסום על הונאת הפייסבוק אשר גורמת לבהלה המונית ולמעלה מ-5,000 גולשים נוספים נדבקו. מבדיקה אחר מקור הנגע מתגלה כי מאחורי התרמית עומדת קבוצת אתרים זדוניים ישראלים אשר משתמשים בסקריפטים שונים ובהבטחות סרק ובכך משתלטים על חשבונות הפייסבוק ודפדפנים של הגולשים התמימים ומנצלים זאת להפצת פרסומות ברשת וברשת החברתית.

Skipo.org האתר מתיימר לאפשר דילוג על פרסומות ביו טיוב באמצעות התקנת תוסף דפדפן, אולם בו בזמן פותח דלת אחורית במחשב שבו הותקן התוסף.

Skipo.org
Skipo.org

likei.info אתר שכנראה נשאר מימי האח הגדול ועדיין משמש כצינור מרכזי להפצת וירוסים בפייסבוק. במעמד הכניסה לאתר זה יכניס לכפות התקנה של תוסף ולהוריד מספר רב של קבצים אל מחשבכם.

likei.info
likei.info

addonr.com אתר אשר מתיימר להציע מגוון סמיילים ואנימציות לצ'ט בפייסבוק אולם אף הוא משתלט על פרופיל הפייסבוק שלכם לאחר ההתקנה. במעמד הכניסה לאתר זה מבקש להתקין תוסף דפדפן זדוני.

addonr.com
addonr.com

fsmiley.com אתר נוסף אשר מתיימר להציע מגוון סמיילים ואנימציות לצ'ט בפייסבוק אולם אף הוא משתלט על פרופיל הפייסבוק שלכם לאחר ההתקנה. במעמד הכניסה לאתר זה מבקש להתקין תוסף דפדפן זדוני. אתר נוסף ברשימה שיש להיזהר ממנו הוא: social-apps.net

fsmiley.com
fsmiley.com

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים