מזבלה.קום

FAIL: אפילו אלירז שדה לא יודע איך להשתמש במברשת השיניים החשמלית של Oral-B

אילנית לוי ואלירז שדה
אילנית לוי ואלירז שדה

מותג היגיינת הפה Oral-B (אוראל בי) של קונצרן פרוקטר אנד גמבל ישראל, משיק קמפיין מודעות חדש לקידום מברשת השיניים החשמלית בכיכובם של סלבריטאים שונים (איתי תורג'מן, דנה פרידר), ביניהם גם הפאוור קאפל אילנית לוי ואלירז שדה (האח הגדול). במודעה נראה כי שדה לא כל כך סגור על איך בדיוק משתמשים במברשת החשמלית ומחזיק אותה כלפי חוץ. קמפיין המודעות, אשר הושק לאחרונה בעיתונים, מתקשר את המברשת החשמלית תחת המסר: "גם אנחנו קמים בבוקר עם המברשת החשמלית של Oral-B" ותחת האשתג OralBMorning#.

כמובן שלא מדובר ב-FAIL קלאסי, אלא בתוצאה של תפיסה שיווקית/פרסומית מיושנת הדוגלת בכך 'שבשביל למכור מוצר חייבים להראות אותו'. אנשי פרוקטר & גמבל רוצים שיראו את מברשת השיניים בשלמותה, גם אם התמונות בסופו של דבר יוצאות מעט מגוחכות. תודה לאלעד שמילוביץ על הטיפ.

"בוקר, השעון המעורר מצלצל, לחץ, סידורים, ילדים, הריב מהלילה. אבל לא משנה איך אנחנו קמים בבוקר, אנחנו יודעים עם מי אנחנו קמים בבוקר, הבעיה היא שאנחנו שלא כל כך בטוחים איך משתמשים במברשת החשמלית הזאת".

אלירז שדה, הפוך יא קאזה
אלירז שדה, הפוך יא קאזה

גם דנה פרידר "לא יודעת" להחזיק מברשת שיניים.

 דנה פרידר
דנה פרידר

מודעות ותמונות יח"צ מתוך הקמפיין:

עידכון: דיון בנושא בתוכנית 'הבוקר' עם טל ברמן ואביעד קיסוס, אקו 99FM (קליק).

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. מגוחך או לא, בסופו של דבר גם אתם מדברים על הקמפיין ומראים אותו כך שהם השיגו את המטרה

  2. חשבתי הרבה מה להגיב לכם לכו תלמדו פרסום באמת

    אם את באמת חושבת שאת מבינה קמצוץ בפרסום, אז תרגישי חופשי להסביר לאנשי P&G שבשביל למכור מברשת שיניים בכלל לא צריך להראות מברשת שיניים, ואם כבר מראים, אז לא צריך להראות בצורה מגוחכת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים