סמיון גרפמן מתגייס לסרטון אושיות הפייסבוק של גבינת עמק תנובה

סמיון גרפמן
סמיון גרפמן

משרד הסושיאל בלינק (blink) של שגיא חמץ, משיק מהלך אושיות פייסבוק חדש לתקשור גבינת עמק של תנובה (טעם של יששש). במסגרת הסרטון שמופץ באמצעות עמוד הפייסבוק של תנובה תחת הכותרת "אנשים מדברים על טוסט", רתמו בבלינק כמה וכמה מהדמויות הבולטות בפייסבוק, בראשם סמיון גרפמן, שנידב טיפים להכנת הטוסט המושלם.

בסרטון השתתפו גם קורן וויט, דשה אברמנקו ורוני שינקמן, שהצליחו יחדיו להניב מספרים נאים עבור בלינק ותנובה; אברמנקו עם 18 אלף צפיות, 650 לייקים ו-50 תגובות, וויט עם 9.7 אלף צפיות, 360 לייקים וכ-30 תגובות, שינקמן עם 22 אלף צפיות, 430 לייקים ו-40 תגובות וגרפמן שכאמור נחשב לבולט מהחבורה, עם כמה עשרות אלפי צפיות וכ-410 לייקים.

שורת הסלוגן של הקמפיין "טעם של יששש" נהגתה ע"י משרד הפרסום מקאן תל אביב בינואר 2016, דאז הושק מהלך טלוויזיה נרחב לקידום גבינת עמק של תנובה. בסוכנות בלינק של חמץ, הרחיבו לאחרונה את פעילות המשפיענים עם מספר קמפיינים כשהאחרון היה עבור yolo אף הוא של תנובה.

המזבלה היא תומכת נלהבת של מהלכים מבוססי משפיענים, במיוחד של כאלו שמשלבים את דמויות המובילים בצורה חכמה ואקטיבית בתוכן ולא מסתפקים רק בתצלום שלהם מחזיקים מעדן. מדי חודש מתפרסמת במזבלה רשימת 50 הישראלים הפופולארים ביותר בפייסבוק, וזאת במסגרת דירוג העמודים והפרופילים של המזבלה וחברת SpyTheNet, שמשמשים עשרות מפרסמים ומשרדי פרסום בישראל באיתור משפיענים וניתוח פעילות הסושיאל שלהם.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים