פייסבוק שוב מאיימת על כתב mako אביב מזרחי: "הפעולה הבאה תגרור לסגירת החשבון שלך"

אביב מזרחי
אביב מזרחי

פייסבוק (facebook) ממשיכה לאיים על עיתונאים וכתבי דיגיטל בסגירת החשבונות שלהם. כתב מאקו אביב מזרחי, כבר רגיל לאיומי החסימה של הרשת החברתית. כזכור עם פרסום פרויקט תוכן ייחודי במאקו סביב פייסבוק, קיבלו מזרחי ודור צח מאתר mako איומים מפורשים מפייסבוק כי תחסום את הפעילות שלהם.

האזהרה למזרחי
האזהרה למזרחי

אולם עתה נראה כי פייסבוק עלתה שלב באיומים והודיעה היום למזרחי כי באם ימשיך להפר לכאורה את תנאי השימוש של פייסבוק, חשבונו יסגר. בהודעה שהוצגה למזרחי, לא נכתבה הסיבה ולא צויין שום פרט למעט האיום על השבתה סופית של חשבונו.

בהודעה נכתב: "אזהרה – פוסט שפירסמת מכיל תוכן שמפר את תנאי השימוש של פייסבוק. ההודעה הזו מוצגת לך כאזהרה. הפרות נוספות יגררו להשבתה של פרופיל הפייסבוק שלו. יש לקרוא בקפידה את תנאי השימוש של פייסבוק ולמנע מפרסום תוכן פוגעני בעתיד". מזרחי נאלץ לסמן כי הוא מאשר את האיום של פייסבוק.

בחודשים האחרונים החלה פייסבוק במהלך צינון עבור לא מעט אנשי תקשורת ועיתונאים, רובם מסקרים את ענף הפרסום, ברנז'ה ודיגיטל. גם עורך וואלה! ברנז'ה דוד ורטהיים נחסם באחרונה למספר ימים מסיבה לא ברורה. בסופ"ש האחרון חסמה פייסבוק ישראל את בלוג המזבלה ומונעת שיתוף קישורים שלו ברחבי הרשת החברתית. בעקבות כך, הגישה המזבלה תביעת נזיקין ודרישה למתן צו מניעה כנגד פייסבוק בארץ ובעולם.

בפייסבוק ישראל ובמשרד היח"צ 'שלום תל אביב' סירבו להגיב.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים