תגדיל לי ת'לוגו ב-YouTube – המדריך לאגו רגוע

מזבלה

בין אם אתם משרד פרסום, מומחים למדיום החברתי, חברת זריעה ושיווק ויראלי או חברת הפקות, רוב הסיכויים שאתם אוהבים לקבל הכרה וקרדיט על היצירות שלכם. קבלו שתי דרכים פשוטות לשילוב קרדיט קליקבילי ומייצר טראפיק בערוצי היו טיוב ובסרטונים עצמם. פיתרון מעולה להגדלת מספר הרשומים בערוץ, הגדלת החשיפה למספר ערוצים ויצירת Backlinks מאתר יו טיוב.

Call to Action Overlay – היא שכבה פרסומית עליונה וקליקבילית שפותחה כפיתרון משלים המאפשר לבעל הסרטון לייצר טראפיק ישיר מתוך הסרטון לאתר הפעילות, אתר הבית, לקבוצת הפייסבוק ובעצם לכל מיקום ברשת. שילובה בסרטון פתוח למפרסמים אשר משתמשים (בתשלום) בפלטפורמת הפרסום של יו טיוב לקידום סרטונים. במידה ותשתמשו בספריית האודיו של יו טיוב (AudioSwap) כפסקול לסרטון שלכם (מתאים לקייסים בלי קריינות ולשואו רילז), תוכלו להשתמש בפונקציה הזו בחינם, בתמורה לכך ימוקם בתחתית הסרטון אייקון עם קישור לפסקול שנבחר.

מודעה קליקבילית של המזבלה בתוך קייס כריסטינה
מודעה קליקבילית של המזבלה בתוך קייס כריסטינה

בספריית האודיו של YouTube תוכלו למצוא מאות קאברים ושירים מקוריים אשר מחולקים על פי ז'אנרים ומבצע. בעת הלבשת הפסקול החדש על הסרטון, חשוב לבחור בקטע בעל אורך ניגון זהה לסרטון שלכם.

ספריית המוזיקה של YouTube
ספריית המוזיקה של YouTube

לאחר החלפת הפסקול יש להמתין מספר דקות עד לקידוד מחדש. לאחר מכן יש להיכנס לעמוד העריכה (Edit) של הסרטון ובדומה לאשף ה-Adwords, פשוט למלא את פרטי המודעה ולקשר לאייקון שיופיע לצידה.

Call to Action Overlay
Call to Action Overlay

Other Channels – פונקציה שהתווספה בתחילת 2010 ומאפשרת להוסיף מודול של ערוצי יו טיוב נוספים בתוך הערוץ עצמו ובכך להניע טראפיק לערוצים אחרים באתר. שימוש נוסף במודול המדובר הוא מתן קרדיט לחברה או הספק שהקים או מתחזק את הערוץ.

מודול ערוצים נוספים ב-YouTube
מודול ערוצים נוספים ב-YouTube

לאחר שהוספתם את המודול, תתווסף בוקסה חדשה בערוץ היו טיוב שלכם, שבה תוכלו להקליד את הכותרת ולהוסיף קישורים לערוצי יו טיוב נוספים. את הקישורים יש לכתוב בפורמט של Username ללא ה-URL המלא.

ערוצים נוספים - לפני
ערוצים נוספים - לפני
ערוצים נוספים - אחרי
ערוצים נוספים - אחרי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

13 תגובות לפוסט

13 תגובות

  1. Hands down, Apple's app store wins by a mile. It's a huge selection of all sorts of apps vs a rather sad selection of a handful for Zune. Microsoft has plans, especially in the realm of games, but I'm not sure I'd want to bet on the future if this aspect is important to you. The iPod is a much better choice in that case.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים