נטלי מחפשת את האחד: הומאז' או פרסומת ויראלית לפוסטינור?

נטלי מחפשת את האחד
נטלי מחפשת את האחד

בתחילת חודש ספטמבר, צעירה צרפתיה בשם נטלי אמיוט (Natalie Amyot) העלתה ליו טיוב סרטון בו היא סיפרה כי בילתה לילה בלתי נשכח עם גבר באוסטרליה, לאחר שחזרה לצרפת היא גילתה שהיא בהריון והחליטה לבקש את עזרת ציבור הגולשים באיתור הגבר. הסרטון של אמיוט זכה למיליוני צפיות ברחבי הרשת והצליח להפיל בפח את התקשורת העולמית שסיקרה את בקשתה הבלתי שגרתית של הצעירה.

הסרטון של נטלי אמיוט

סרטונים דומים לזה של אמיוט נעשו כבר בעבר, המוכר שבהם הוא סרטון hoax ויראלי מ-2009, שם אישה דנית בשם קרן הצטלמה עם תינוק וביקשה את עזרת הרשת בחיפוש אחר האב. בדומה לסרטון של אמיוט, גם הסרטון של קרן זכה לויראליות נרחבת ולסיקור תקשורתי עולמי. הסרטון הדני התברר לאחר מספר שבועות כפרסומת של ממשלת דנמרק ומשרד התיירות הדני.

הסרטון של משרד התיירות הדני

שני הסרטונים של קרן ונטלי דומים, לא רק בסיפור ובאסטרטגיה אלא גם בפואנטה. מי שעומד מאחורי הסרטון של קרן היא ממשלת דנמרק באמצעות משרד הפרסום גריי, אשר מטרתו הייתה משיכת תיירים לדנמרק, וגם בסרטון של נטלי התברר כי מאחוריו עומדת סוכנות תיירות – Sunshine Coast tourism.

סרטון ישראלי שעלה לרשת החברתית לפני מספר ימים רוכב על הסיפור של אמיוט. הסרטון 'נטלי מחפשת את האחד' מציג את סיפורה של נטלי בן דוד, צעירה אילתי שקפצתה לחופשה בתל אביב, שם יצאה למסיבה ופגשה בחור. לאחר שישה שבועות, גילתה לכאורה בן דוד שהיא בהריון מאותו מפגש חד פעמי בתל אביב, אולם לא הצליחה לאתר את הבחור והחליטה לבקש את עזרת הרשת באיתורו. למזבלה נודע כי 'נטלי בן דוד' היא שחקנית בשם מרסל כהן, סרטונים נוספים של "בן דוד" צפויים לעלות לרשת בקרוב.

הסרטון של נטלי בן דוד

הסרטון של נטלי, שמופץ ברחבי 'פייסבוק' ובאמצעות עמוד 'נטלי מחפשת את האחד', זכה עד כה לכ-422 אלף צפיות בפייסבוק ו-5000 צפיות ביו טיוב. עם 2500 שיתופים וכ-4000 תגובות. האם מדובר בהומאז' או בפרסומת? ממידע שהגיע למזבלה עולה כי יתכן ומדובר בתרגיל פרסומי לקידום פוסטינור, גלולת היום שאחרי של חברת התרופות תרימה.

מעבר למידע שהתקבל במזבלה, גם תמונה הקאבר שנבחרה לעמוד של נטלי, יכולה לשקף כי מדובר בקמפיין לגלולה. תמונת הקאבר מוצגת בצבע ורוד בלבד, שהוא גם צבע המותג פוסטינור. ראוי לציין כי הסרטון נשלח למזבלה ממספר מקורות, רובם יוזרים פקטיבים, כולם כאחד טענו כי לא מדובר בפרסומת אלא בהומאז'. כיאה ליוזרים פקטיבים. נחיה ונראה.

צפו גם: מודעות אלטרנטיביות ומשעשעות לפוסטינור (בטעמים)

נטלי מחפשת את האחד
נטלי מחפשת את האחד

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. אני רווק בן 31 אני רוצה להכיר בת זוג לחיים אני גר בקיבוץ נתיב הלייה ליד בית שמש בת 31 0523742810 אור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים