נשיקת חצות ממנהל/ת שיווק: מנהלי שיווק מצייצים משיקים מסיבת סילבסטר אקסקלוסיבית

מסיבת הסילבסטר של מנהלי השיווק
מסיבת הסילבסטר של מנהלי השיווק

קהילת "מנהלי שיווק מצייצים" ממשיכה להפגיש בין מנהלי ומנהלות השיווק של המותגים מהמובילים בישראל ומשיקה מסיבת סילבסטר שמחברת בין הברנז'ה של עולם השיווק והפרסום עם עולם הנדל"ן. מסיבת הסילבסטר של עולם השיווק והנדל"ן היא יוזמה משותפת של אנגל שביט, הבית האקדמי ומנהלי שיווק מצייצים.

האירוע שיתקיים ב-31.12 הינו אירוע בהרשמה למוזמנים בלבד ובתשלום (100 ש"ח כניסה). האירוע מתקיים באולם אירועים איכותי, מעוצב ומהודר בליבה של תל-אביב, מועדון ה-BAU במנחם בגין 148, החל מהשעה 22:00 ויכלול אוכל ושתיה למשתתפים, תקליטן ומסיבה לתוך הלילה. קליק לרכישת כרטיס

מסיבת הסילבסטר של מנהלי השיווק
מסיבת הסילבסטר של מנהלי השיווק

'אנגל שביט צרכנות נדל”ן חכמה' נוסדה בשנת 2014 ע”י אסף אנגל ואור שביט ופועלת מטעם ולמען רוכשי הדירות. החברה נבחרה לאחד מעשרת מיזמי הנדל”ן המבטיחים לשנת 2015 ע”י מגזין Forbes. בשנה האחרונה החברה קידמה יחד עם הרוכשים 11 פרויקטים ברחבי הארץ עם היקף מכירות של מעל ל-300 יח”ד וחסכון של כ-150,000 ש"ח בממוצע למשפחה. חזון החברה הוא להוביל צרכנות נדל”ן חכמה, מושכלת ומפוקחת יותר, ובכך גם הייחודיות שלנו. אנחנו מלווים את הרוכשים בכל תהליך רכישת הדירה; מהרכישה ועד קבלת המפתח – בכל ההיבטים השונים: מאבזור הדירה ועד לפיתוח הפן החברתי והתרבותי של חברי הקבוצה.

לאחרונה, פתחה אנגל שביט בשיתוף עם התאחדות הסטודנטים בישראל את מיזם “הבית האקדמי”. כ- 350,000 סטודנטים בתחלופה שנתית גבוהה, מאוגדים תחת תעודות סטודנט ולוקחים חלק במועדון. הבית האקדמי מציעה לסטודנטים את פתרון הדיור החכם ביותר והמותאם לצרכיהם. כמו-גם, כניסה ראשונה למעגל בעלי הדירות ובמקביל מענה לאקדמאים העובדים ולומדים בסביבת אזורי פיתוח.

קהילת 'מנהלי שיווק מצייצים' שסוקרה לראשונה במזבלה, הוקמה בסוף אפריל 2015 ומונה כיום כ-3,300 מנהלים, יועצים ואנשי מקצועי בתחום השיווק, הפרסום והדיגיטל בישראל. את הקבוצה הקים אמיר שניידר, מנהל שיווק בקבוצת אלדר ויחד עימו מנהלים את הקבוצה עוד 2 מנהלים שותפים; טל ספיבק, סמנכ"ל מרכז הבנייה הישראלי ולירן פורמן, מנהל שיווק קמחי תאורה. חזון הקהילה הוא להשתמש ברשת החברתית כפלטפורמה לקידום המקצוענות, הידע והקשרים בין חברי הקהילה ברשת ובחיים האמיתיים, באמצעות מפגשים הנערכים אחת לחודשיים, סביב נושאים מקצועיים שונים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. אנגל שביט ככ גדולים עד שהם לא יכולים לממן מסיבה?
    למה הם מתאבדים על חסויות?
    נדמה שהבאז של הקבוצה דעך…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים