ראשוני: בעלי איקיוטק בן אופק חוזר לעשות עסקים, גיא לרר עשה לו אמבוש

בן אופק, גיא לרר
בן אופק, גיא לרר

פרשת איקיוטק רחוקה מלהסתיים, לפחות עבור גיא לרר, מנחה תוכנית 'הצינור' ומי שעמד בראש המאבק כנגד בן אופק, מנכ"ל ובעלי 'במרום הפקות' ו'איקיוטק', שהורשע לאחרונה בעבירות מס שונות ונידון ל-6 חודשי עבודות שירות. על פי סרטונים שהגיעו לידי המזבלה, נראה אופק מנסה להתחמק מאמבוש של לרר וצוות צילום שרדף אחריו במרכז תל אביב. גורמים מעורבים, מספרים למזבלה כי יתכן והקטעים יגנזו ולא יוצגו בתוכנית 'הצינור' לאור סוגיות משפטיות.

לרר מטריל את בן אופק ברחוב

על פי מידע שהגיע למזבלה נטען כי בחודשים האחרונים ניסו בתוכנית הצינור להפיל את אופק ב"תרגיל עוקץ" שעתיד היה לחשוף לכאורה שחיתויות נוספות בהן הוא מעורב. על פי יחצן צעיר שגוייס ע"י לרר, מערכת הצינור ציידה אותו כי במצלמות נסתרות במטרה שיתעד את אופק במהלך פגישת עסקים סודית שלטענתו הייתה חלק מכוונת אופק להקים חברות חדשות בתחום ייצוג אמנים ואודישנים, כאשר היחצן היה אמור לשמש כ"קוף" שיעמוד בראש החברה החדשה שתוקם, כך עולה על פי הסכם השותפות שהגיע לידי המזבלה כפי שנחתם בין חברת או אם סי ניהול ואחזקות בע"מ, שבבעלות אופק ללוינסון.

יש לציין כי בכתבה ששודרה בחודש מאי השנה בתוכנית 'הצינור' מתח לרר ביקורת קשה על התנהלותו הערמומית של לוינסון, אולם למרות הפירסומים הלא מחמיאים גויס לוינסון לצורך תרגיל העוקץ של 'הצינור'.

הסכם השותפות עם בן אופק
הסכם השותפות עם בן אופק

פרשת איקיוטק עלתה לכותרות לאחר שעשרות אלפי אזרחים נדרשו לשלם חובות שהיו להם לכאורה לחברת איקיוטק וחברות המסועפות אליה, בגין שימוש בתוכן סלולר. ב-2013 החלה איקיוטק במסע גביה אגרסיבי של מה שנטען כחובות כספיים של עשרות אלפי אזרחים, על פי חברת איקיוטק, שירותי התוכן שלה, אשר סופקו דרך חברת 'יוניסל' למשתמשי חברות הסלולר בישראל, היו בבחינתם יחסי ספק-לקוח ישירים. לכן, מי שהתנתק משירותי תוכן של איקיוטק ללא תיאום איתה, עדיין נדרש לשלם דמי מנוי בגין התקופה שעד ספטמבר 2011, כולל קנסות ודמי הוצאות עורך דין.

בן אופק ויוליאן לוינסון
בן אופק ויוליאן לוינסון

הפרשה זכתה לכותרות נרחבות, לאחר שבתוכנית 'הצינור' השיקו קמפיין נרחב כנגד אופק וזאת כחלק מפעילות 'החזית', שהביאה להתייחסות ציבורית נרחבת, לרבות של חברי כנסת, המועצה הישראלית לצרכנות וגופים נוספים. בפברואר 2014 נעצר בן אופק, מנכ"ל איקיוטק בחשד להונאה וזיוף של חתימה דיגיטלית ומספר חודשים לאחר מכן, נעצר ונחקר בשנית בחשד לגניבה. גם עורך הדין נועם קוריס, מי ששימש כעורך הדין של איקיוטק והיה חתום על גביית החובות, נעצר ושוחרר למעצר בית.

בסוף 2014, הגיש אופק תביעה על סך 3 מיליון ש"ח, כנגד לרר וערוץ 10, בטענה כי מגיש 'הצינור' יצא נגדו ל'מסע הכפשות אישיות ופוגעניות". התביעה של אופק נדחתה ובינואר השנה הורשע על פי הודאות, בביצוע עבירות מס שונות ואי הגשת דוחות למס הכנסה ונידון ל-6 חודשי עבודות שירות.

סרטוני האמבוש של גיא לרר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. עברתי על האתר שלך וראיתי פוטנציאל גדול לחשוף את האתר שלך ליותר לקוחות (שהיום הולכים למתחרה שלך) ע"י שילוב של כמה טקטיקות קידום שבהם תוכל לראות תוצאות כבר מהחודש הראשון . אם תרצה לשמוע על המערכת אשמח שנדבר בטלפון וארחיב בעניין
    שי

  2. פתח את ידך לנזקקים בעיר הקודש של צפת בחג פורים קטן – סלסלת מזון לחג ליותר מ -500 משפחות, ארוחות צהריים חמות חינם, תוכניות אחר הצהריים ועוד

    https://bit.ly/2tt1TKE

  3. היי מה שלומך שמי איתי

    יש לי להציע לקוחות חדשים לעסק שלך

    אנו מפתחים ייעודיים סייבר עילית יצרנו קוד לאינסטגרם שבנוי על אינטליגנציה מלאכותית אינטואיטיבית

    טכנולוגיה שוברת שיויון

    האם אפשר ליצור קשר טלפוני? תודה

  4. היי מה שלומך אני מעוניין להציע לך לקוחות חדשים לעסק

    אנחנו מפתחים יעודיים סייבר עילית

    פיתחנו מערכת ממוחשבת בעלת

    אינטילגנציה מלאכותית שמייצרת כמות עצומה של לקוחות פוטנציאלים

    בפלאטפורמת האינסטגרם

    האם אפשר ליצור קשר טלפוני ?

  5. אני משווק של היבואן הרשמי של סמסונג .

    אני פונה באופן אישי לעסקים שלדעתי יהיו מעונינים בפריבילגיה

    לגבי הדגם החדש של סמסונג

    S9

    האם אפשרי לשוחח בטלפון ?

  6. ההונאה נמשכת!!!
    תביעה מחברת בבמרום הפקות, הוצאה לפועל מבית הספר תגליות, מכתב דרישה מחברת אקסטרז?
    כולן מוטציות של הונאת איקיוטק המפורסמת.
    למדו איך להתמודד עם תרגיל העוקץ בקלות:

    http://www.bamarom-hafakot-tvia.co.il/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים