פלייבאז של שאול אולמרט משיקה פיצ'ר חדש ליצירה ועריכת סרטונים אונליין

פלייבאז
פלייבאז

סרטוני הוידאו ממשיכים להתברג כאבן הפינה בתוכן הדיגיטלי של התקופה ובכך גם צצים ברחבי הרשת עשרות ומאות שירותים מקוונים שמאפשרים יצירה ועריכה של סרטונים. פלייבאז (Playbuzz), פלטפורמת הסטוריטלניג (Storytelling) שבבעלות שאול אולמרט, השיקה באחרונה מספר פיצ'רים חדשים שמאפשרים לפאבלישרים להעביר סיפורים אינטראקטיבים לגולשים. בין השירותים החדשים גם ה-Video Creator, שירות יצירת סרטונים ניסיוני שמאפשר בתוך דקות ספורות וללא ניסיון, לחולל מצגת וידאו, תוך שילוב מוזיקה מתוך ספריית האודיו של פלייבאז, קטעי וידאו, טקסטים, אנימציות מאתר Giphy ותמונות סטוק מאתר getty images.

השירות שהושק באחרונה כבר משך מספר פאבלישרים גדולים בארץ ובעולם, בהם ynet שיחל בקרוב לייצר סרטונים, תנועת StandWithUs וגם המזבלה, שהחלה לפרסם סרטוני חדשות קצרים תחת מדור Snaps.

מחולל הסרטונים של פלייבאז
מחולל הסרטונים של פלייבאז

ממשק יצירת הסרטונים פשוט אך מוגבל בשלב זה. לא ניתן לקבוע משך זמן עבור השקופיות או לשלוט בגודל הפונטים, צבעים וכו'. מצגת הוידאו מוגבלת ל-9 סליידים ומתבססת על 4 טמפלטים בלבד בשלב זה. פלייבאז גם אינה מאפשרת הורדה של הסרטונים אלא רק פרסומם בעמודי הפייסבוק באמצעות אפשרות ה-Crossposting Video של פייסבוק, שמאפשרת לשאוב סרטונים מעמודים אחרים ולשתפם כאילו היו שלכם. חיסרון משמעותי נוסף במערכת היא אי היכולת לייצר סרטונים ורטיקלים, שמותאמים לצפייה אופטימלית באפליקציות החברתיות השונות; פייסבוק, אינסטגרם וכו'.

על מנת לייצר סרטון יש להיכנס לאפשרות Create במסך הראשי של פלייבאז, לאחר מכן לבחור באפשרות Story ואז Video Creator (לוגו של כפתור פליי עם עיגול סגול). לאחר מכן תגיעו לממשק עריכת הסרטון שם תוכלו להגדיר שקופיות, להוסיף טקסטים, לקבוע מוזיקה ולשלב תמונות וקטעי וידאו. לאחר פרסום הסרטון יש לממשק את עמוד הפייסבוק שלכם עם ה-api של פלייבאז ופייסבוק ואת הסרטון המוגמר תוכלו לראות ולשתף באמצעות קישור של פלייבאז או כקובץ וידאו מתוך לשונית ה-Videos – תת לשונית Video You Can Crosspost שנמצאת תחת תווית Publishing Tools בממשק ניהול עמוד הפייסבוק.

גורם בפלייבאז אמר למזבלה כי המערכת תעבור עידכונים ושדרוגים נוספים בחודשים הקרובים, לרבות הוספת אפשרויות מתקדמות יותר קרי סרטוני ורטיקל.

דוגמא לסרטון שנעשה בפלייבאז

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים