נטלי שרון היא מנהלת השיווק החדשה של ברגר קינג ישראל

נטלי שרון, אילוסטרציה+יח"צ
נטלי שרון, אילוסטרציה+יח"צ

שינויים במערך השיווק של רשת המזון המהיר ברגר קינג ישראל (Burger King) שמצרפת לשורותיה את נטלי שרון כמנהלת השיווק של המותג בישראל. שרון (28) בעלת ניסיון של כ-5 שנים בתחום השיווק, תחליף את מנהל השיווק הפורש של ברגר קינג – ניר בנש, שעבר לקונצרן יוניליוור ישראל כמנהל שיווק מוסדי.

שרון בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וסוציולוגיה ממכללת עמק יזרעאל ותואר שני במנהל עסקים מהמכללה למנהל בראשון לציון, תהיה אחראית על כלל הפעילות השיווקית של ברגר קינג בישראל, שמופעלת בזכיינות ע"י קבוצת אנשי עסקים, בהםם פייר בסנינו וסטיב בן שימול (בנשימול), שמשמש גם כמנכ"ל ברגר קינג ישראל, מאז פרישתו של שי לידור בשנה שעברה.

בתפקידה האחרון שימשה שרון כמנהלת לקוחות בכירה ב"דבי & רון", זרוע הדיגיטל והסושיאל של דבי תקשורת, שבין לקוחותיה גם רשת ברגר קינג ישראל. במקביל ברגר קינג ודבי תקשורת נפרדו באחרונה גם ממנהל הסושיאל של המותג גל ארנרייך, שעבר למשרד הפרסום טינק. תחת ניהולו של ארנרייך הפך עמוד הפייסבוק של ברגר קינג לעמוד מותג פעיל ופופולארי שפיתח לעצמו שפה ייחודית שהתבטאה בעיקר בתגובות סאטיריות לטוקבקים שהתפרסמו ע"י גולשים לתכני העמוד.

למרות הבאזז והקמפיינים המדוברים שהיו סביב חזרת ברגר קינג לישראל מאז נובמבר 2015, הרשת לא הצליחה לעמוד ביעדים שנקבעו ולצד זליגת בכירים שעזבו את ברגר קינג וכן גם החלפת משרדי יח"צ, פרסום וסושיאל, ברגר קינג השיקה בסה"כ 8 סניפים. תקציב הפרסום של הרשת שנמצא בידי משרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס ישראל, אף הוא נמצא בהדממה ולאחר כמה קמפיינים שעשו בעיקר באזז בעולם, גם הבאזז המדובר נחלש ונעלם.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים