טכנולוגיית פרסום חדשה: להביא ליד ממראה בשירותים

מזבלה

נובו-אד (Novo Ad), חברה ישראלית חדשה, בבעלות ברוך שלו (טיים נטו), עמית רז ואלעד שרון עתידה להשיק בשבועות הקרובים פלטפורמת מדיה חדשה ומעניינת אשר תביא את עולם הפרסום הדיגיטלי ואת מודל 'תשלום פר צפייה' לעולם האמיתי ותפעיל מערך פרסומי במראות בשירותים, מעליות וכו' בקניונים שונים. הקומוניקט המלא מטה.

Novo AD - נובו אד - מדיה פרסומית חדשה
Novo AD - נובו אד - מדיה פרסומית חדשה

מראה מראה שעל הקיר, מי המפרסם הטוב בעיר? נובו-אד, חברה ישראלית חדשה, משנה את מפת הפרסום העולמית: הברקה יצירתית במיוחד וטכנולוגיה פורצת דרך הופכות את המראה בשירותים, בלובי או במעלית לפלטפורמה פרסומית יוצאת דופן: פרסומות ממוקדות ותשלום פר צפייה – כמו באינטרנט, אבל בעולם האמיתי… עידן האינטרנט דחק מעט הצִדה את ערוצי הפרסום המסורתיים – טלוויזיה, רדיו, עיתונים ושלטי חוצות. הרשת הציעה אזורי פרסום חדשים כגון באנרים, מודעות ממומנות וקמפיינים שיווקיים ובהחלט ממוקדים – כל עוד הצרכן הוא סטטי ומול מחשב.

כשכבר נראה היה שאין מה לחדש בתחום, הגיעה בסערה חברת נובו-אד, מיזם ישראלי חדש, והוכיחה כי אין גבול ליצירתיות. שילוב בין רעיון מקורי לטכנולוגיה פורצת-דרך מאפשר לכל בעל עסק לפרסם את שירותיו על גבי… מראות. לאלו המעוניינים לצאת מתא השירותים בקניון או להיכנס למעלית ולהתבונן בעצמם, אין מה לחשוש – המערכת, המזהה כי מתקרב אליה אדם, מציגה פרסומת קצרה (כתמונה ואפילו כסרטון) ומתכווצת לגודל של רבע מראה. כך יכול הצופה לספוג את המסר ללא הפרעות – ולהמשיך להקדיש את הזמן לבבואה שמולו.

בחברת נובו-אד עשו את הלא-ייאמן והמציאו את הגלגל. הם זיהו הזדמנות פרסומית במקום שאיש לא הבחין בה לפניהם – מראות רגילות לחלוטין במתחמים ציבוריים. הודות לטכנולוגיה חדשנית המוגנת בפטנטים רשומים, הם הצליחו לטשטש את הגבולות בין ערוצי השיווק המסורתיים לאלו הווירטואליים: המערכת מאפשרת להפעיל "בעולם האמיתי" מודלים שהיו קיימים עד כה רק באינטרנט – תשלום פר צפייה, התאמת סוג הפרסום לחתך האוכלוסייה העומד מולה ותשלום מצד המפרסם רק עבור צופים אשר צפו בפועל בפרסומות.

Novo AD - נובו אד - מדיה פרסומית חדשה
Novo AD - נובו אד - מדיה פרסומית חדשה

יתרון שיווקי נוסף הוא ביכולת ליצור תקשורת "און-ליין" – מדידת מספר הצופים, ניהול תקציב הפרסום והחלפת התכנים באופן דינמי – דבר שנהוג ומקובל באינטרנט, אך טרם נעשה בפרסום בחיי היום-יום, בפני אנשים שאינם צמודים למסך המחשב. בימים אלו משיקה החברה את מערכת הפרסום הייחודית בשני מיקומים אסטרטגיים: בקניון הזהב החדש בראשל"צ ובקניון דיזינגוף סנטר בת"א. המערכות בקניונים יחלו לפעול כבר בסוף החודש, ובמהלך השנה הקרובה צפויה החברה להתקין את המערכת במעל 20 קניונים מובילים בישראל.

המערכת – היחידה מסוגה בעולם – לא יכלה לבוא בעיתוי טוב יותר. בעקבות המחאה החברתית בחרו עסקים רבים לצמצם את תקציב הפרסום שלהם, ודווקא פלטפורמה פרסומית זו – המאפשרת מודל של חיוב רק עבור צפייה בפועל והתאמה אישית של חבילות הפרסום (החל מ-1,000 ₪ ועד לקמפיינים בעשרות אלפי שקלים) – מתאימה לכל עסק, בכל סדר גודל ובכל תקציב. מייסדי החברה כבר חושבים על השלב הבא בטכנולוגיה שזכתה לכינוי "נובו-מירור" והחלו לעבוד על פיתוחים נוספים בתחום הפרסום הדיגיטלי- אך ללא ספק, הם יכולים להסתכל ולהרגיש גאווה – כבר עתה הם חוללו היסטוריה שהולכת לקחת את שוק הפרסום כמה צעדים קדימה.

Novo AD - נובו אד - מדיה פרסומית חדשה
Novo AD - נובו אד - מדיה פרסומית חדשה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. אתה כל כך צודק, זה שכתב את התגובה על הקליקים המפוברקים.
    שכחו שאנחנו חיים בישראל שכל מתחרה הכי פישר יהיה מוכן לעשות הכל על מנת לבזבז למפרסם המתחרה שלו כסף.
    אשכרה, שולח כמה עובדים לכמה מראות וטוחן למפרסמים את תקציב הפרסום שלהם.
    תוך יום הם יכולים לגמור תקציב של אלפי שקלים ולך תבין על מה.
    מסוכן מאוד
    אני בטוח לא הייתי מפרסם בזה רק כי אני יודע שהמתחרה שלי יעשה הכל כדי להפיל אותי והכל חוקי וכשר.
    ישלח לי עובד שיסתכל על עצמו כמה הוא יפה במראה ובינתיים תקציב הפרסום שלי יירד לטימיון קליק אחרי קליק.

  2. בדיוק חבר אמר לי, באנה בוא נלך לעמוד מול המראות שלהם שעה ונבזבז להם מלא כסף.
    זה בדיוק כמו באינטרנט.
    אחלה משחק עשו לנו….

  3. השתגעתם, נראה לכם שאני עכשיו אעמוד ואשטוף ידיים ובאותו הזמן אסתכל למעלה לריבוע הקטן בצד כדי להמשיך לראות את הסרטון שמישהו מנסה לדחוף לי.
    אני שוטף ידיים ועף.
    המקסימום שאני מוכן שידחפו לי זה מודעה ולא יותר מזה.
    לאן הגענו לראות סרטונים בשירותים.
    לא יעיל וחבל על הכסף

  4. מי ייתן ותתפוצצנה מראותיכם כמו שלטי אוטובוסים של ג'יי.סי. דקו,
    מי ייתן וערסים קטנים יעטרו את דוגמני הקמפיינים שלכם בשפמים וזקנים
    מי ייתן ותהיו לסמל המאבק בהשתלטות על המרחב הציבורי
    וילמדו כל הסטארט-אפיסטים הסחים המחורבנים שרוצים לדפוק מכה
    ע"י המצאת עוד דרכים לדחוף לנו מוצרים בכוח בכל מקום –
    לא עוד!

    עכשיו תסלחו לי, יש לי בריף ברכה לפסח לסיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים