נירית ירון, יגאל בראון, ורד מוסינזון ויוצרי כנס העתידנים יפגשו בהפנינג ה-12 של כנס זמן דיגיטלי

כנס זמן דיגיטלי
כנס זמן דיגיטלי

ביום רביעי 15.1.14 יפתח בבית ציוני אמריקה בתל אביב כנס ותערוכת זמן דיגיטלי שמקיימת זו השנה ה-12 חברת מנטור. זמן דיגיטלי הוא בעצם הפנינג עצום, המיועד מצד אחד לאנשי מקצועות העיצוב לסוגיהם ומצד שני לקהל הרחב המעוניין ליהנות, בעלויות נמוכות במיוחד, מהרצאות מקצועיות והעשרה מטובי המרצים בתחום.

בתקופה שבה כולנו צלמי ועורכי וידיאו וסטילס שמנהלים בלוגים המקודמים ברשת האינטרנט ואולי אף משלימים הכנסה צדדית מחנויות דיגיטליות ופעילות במדיה החברתית, מהוה כנס זמן דיגיטלי את מקור המידע המקצועי והמגוון ביותר לכל מי שמנצל את האינטרנט ליותר מאשר כתיבת סטטוס בפייסבוק, וכאלה יש לא מעט.

עולם המדיה הדיגיטלית ותוכנות העיצוב המשמשות חלק מרכזי בו, הם כבר מזמן לא רק נחלתם של מעצבים גרפיים. שפע המידע וההיצע שמספקת סביבת האינטרנט הופך היום רלוונטי לכלל האוכלוסייה. מעצמאים שמחפשים דרכים יעילות לחסוך בעלויות ולמקסם חשיפה ללא השקעות כספיות כבדות ועד לאנשי מקצוע שנדרשים להתעדכן בחידושים הטכנולוגיים והדיגיטליים.

כנס זמן דיגיטלי
כנס זמן דיגיטלי

"מניסיון העבר" אומר מנכ"ל מנטור, ערן בורוכוב: "כל מבקר באירוע זמן דיגיטלי מצליח לחסוך בממוצע כ-3,000 ש"ח על כלים טכנולוגיים, תוכנות עריכה ופונטים שנמכרים באירוע בהנחות משמעותיות. הרבה יותר הוא מצליח לחסוך על קורסי העשרה שהוא מקבל באופן מזוקק מטובי המרצים בארץ בזמן שעלות כל קורס תעלה לו בממוצע 5,000 ש"ח".

בנוסף, משולבות השנה באירוע גם הרצאות העשרה של מרצים מובילים כמו ורד מוסינזון, נירית ירון, אמה בוטין, והאנימטורים יוני גודמן ודוד פולנסקי שיצרו ביחד עם הבמאי ארי פולמן את "כנס העתידנים" המוערך.

באירוע השנה כינסה מנטור מלבד הרצאות מקצועיות בתחומי העיצוב והתוכנות הדיגיטליות המשמשות בעבודה השגרתית, גם מגוון רחב של הרצאות בתחומים נלווים ומשיקים בהם: עיצוב משחקי מחשב בפלאש, בניית אפליקציות במובייל, קידום במדיות חברתיות, בניית חנויות דיגיטליות, בניית בלוגים בוורדפרס, אינסטגרם ככלי שיווקי, מימון פרויקטים באמצעות גיוס מהמונים ועוד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים