מזבלה.קום

לראשונה, עלה ירוק משיקה את קמפיין הבחירות שלה בכנס עיתונאים

עלה ירוק
עלה ירוק
עלה ירוק
עלה ירוק

לראשונה בתולדותיה, מפלגת עלה ירוק בראשות אורן ליבוביץ', בעברו מייסד והעורך הראשי של מגזין 'קנאביס', תשיק את קמפיין הבחירות שלה לכנסת הקרובה במסיבת עיתונאים במעמדם של מאות פעילי המפלגה וחברי הרשימה אשר תכלול כ-120 מועמדים. מסיבת העיתונאים תתקיים ביום ראשון ה-25.1 ב-The Zone בתל אביב.

דרישתה המרכזית של עלה ירוק נותרה הדרישה להפסקת מדיניות הפללת צרכנים, הסדרת שוק הקנאביס בחוק ופתיחה מלאה של השימוש בקנאביס לכל חולה, כאשר עלה ירוק מציגה באתר המפלגה תוכנית שלבים מלאה במסגרתה בחצי השנה הראשונה לכניסתה לכנסת תופסק ההפללה ולאחר שנה עד שנה וחצי יוסדר השימוש בקנאביס בחוק בהתאם למסקנות ועדת מומחים שתתאים הסדר לקיום שוק קנאביס חוקי במדינת ישראל בהתאם לצרכים המיוחדים של המדינה.

נמסר כי: "דרישה זו עולה בקנה אחד עם הגישה של היגיון בריא ודרך ארץ, בעיקר נוכח הניסיון הבינלאומי הרחב וההצלחה הרחבה של שינוי זה בכל העולם, ובפרט במדינות ארה"ב בשנה וחצי האחרונות. "

רשימת עלה ירוק שנחשפה עד עתה כוללת את את ד"ר ברקת שיף קרן במקום השני, רופאת כאב ומומחית לתחום הטיפול באמצעות קנאביס, עומרי חיון במקום הרביעי, קצינים בצה"ל לרבות קצין כלכלה אשר מנהל תקציבים של מאות מיליוני שקלים עבור צה"ל וקצין טכנולוגי ומתכנת מוביל ביחידת מודיעין, לצד פעילים מרכזיים מתחום הקנאביס הרפואי והמאבק להפסקת מדיניות ההפללה ומתנדבים נוספים.

כזכור, בתחילת חודש ינואר, השיקה עלה ירוק מהלך גיוס ממהמונים, במסגרתו התאפשר לתומכים לרכוש גרם קנאביס ב-50 ש"ח בלבד, אותו יקבלו לאחר הלגליזציה. המפלגה הצליחה לגייס כ-156 אלף ש"ח עד כה מתוך יעד של 100 אלף. מוערך כי עד סיום הגיוס בעוד כ-26 ימים, תחצה המפלגה את קו ה-250 אלף ש"ח ותתברג בעשרת הגיוסים הגדולים שנעשו בישראל בתחום הקראוד פאנדינג.

בחירות 2015: מפלגת עלה ירוק החלה למכור סמים אונליין – גרם קנאביס רק 50 ש"ח

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. אין ולו סיבה אחת הן ברמה הרציונלית והן ברמה המוסרית הנוגדת ליגליזציה! קנ הגיב:

    אי הפללה אינו פתרון טוב מכמה סיבות והעיקרת שבהן היא משום שבכך עדיין משאירים את השוק השחור כאופציה היחידית שעליה אין כל פיקוח, וכן גם ההכנסות הפוטנציאליות ממיסוי אינן מתממשות. זאת לעומת ליגליזציה שתכניס, על פי הערכות רשמיות שנערכו מטעם המדינה בין 1.6-2 מיליארד שקל בשנה בהכנסות ישירות (מיסוי על מכירה) והן מהכנסות עקיפות (הפסקת התביעות ופתיחת התיקים למשתמשים על כל הקשור בכך, כמו גם מהשקעות בשירותים עקיפים שתיצור תעשייה חדשה זו). סכום בלתי מבוטל לכול הדעות.

    כל זאת ניתן לעשות תחת רגולציה ופיקוח, בדומה לאלכוהול, כך שהטענה המועלת בהקשר זה באשר לסכנות הפוטנציאליות ממהלך זה משוללות כל יסוד עובדתי, ובאשר לחשש מהאפשרות של נהיגה תחת השפעת קנאביס אנו מתמודדים כיום עם בעית נהיגה בשיכרות מסם האלכוהול שלו, בניגוד לקנאביס, השפעות והשלכות שליליות מוכחות על טיב הנהיגה, שהרי הוא מסוכן לאין שיעור מהקנאביס שסכנותיו מסתכמות במאנצ'יז.

    במחקרים מדעיים שבדקו את ההשפעה של קנאביס על נהיגה נמצא כי זו דווקא מפחיתה [!] את מהירות הנסיעה ולא להפך, וזאת בניגוד למתרחש תחת השפעת אלכוהול שאכן מגבירה את מהירות הנסיעה והופכת את הנהג/ת לפחות מודע לעצמו

    ליגליזציה עכשיו! בגלל שאנחנו רציונלים, בגלל שלנו הזכות המוסרית לריבונות על גופנו, בגלל שכל עוד אין אנו פוגעים באחר לאף אחד אין את הלגיטימציה לכפות עלינו דבר.

    ניצני המגמה התחילו פורחים בקרוב נהנה גם אנו מעתיד שפוי וירוק יותר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים