איגוד השיווק הישראלי והמרכז הבינתחומי משיקים את ה-Unconference השיווקי הראשון בישראל

איגוד השיווק הישראלי
איגוד השיווק הישראלי

בלי דוברים או תכנים ידועים מראש, המשתתפים הם הקובעים את תוכן האירוע. איגוד השיווק הישראלי בשיתוף עם המרכז הבינתחומי יוצאים בפרויקט Unconference (אי כנס) בו יקחו חלק בכירי איגוד השיווק הישראלי וסטודנטים נבחרים מתכניות ה-MBA במרכז הבינתחומי אשר ינסו לפצח את השאלה – לאן הולך עולם השיווק?.

בתחילת האירוע יחכה לוח ועליו פירוט השולחנות והשעות. כל משתתף יוכל לרשום את עצמו כדובר או כשומע על בסיס "כל הקודם זוכה" ולבחור לעצמו את הדיונים בו ירצה לקחת חלק. ובכך יבנה לעצמו כל אחד מהמשתתפים ערב ייחודי ומעניין שמותאם במיוחד בשבילו. ממשרד היח"צ יפה אפרתי תקשורת אשר אמון על תקציב יחסי הציבור של איגוד השיווק נמסר כי "האירוע מיועד לאנשים שחיים ונושמים שיווק, חדשנים, נועזים ולכל מי שאוהב להוביל ולהיות שותף לקונספט חדשני". האירוע יתקיים ביום שלישי, 14 באפריל 2015, בשעה 17:00, לובי אריסון-לאודר, המרכז הבינתחומי הרצליה.

תלמה בירו, מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי: "כאנשי שיווק, חשוב לנו תמיד להמציא את עצמנו מחדש, לחדש ולמצוא את הדבר הבא. יחד עם המרכז הבינתחומי אנחנו שמחים להציג לראשונה לפני תעשיית השיווק את הדבר הבא בעולם הכנסים – כנס שהוא למעשה אי-כנס, וזוהי גם הזדמנות מצוינת לבכירי השיווק לפגוש את הדור הבא של המנהלים בישראל".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים