כיכר שליט

מזבלה

מאת: אורן כוכבי, יפה אפרתי תקשורת.

פרויקט הגמר של קורס יחסי הציבור והדוברות של הבצפר עסק בסוגיות חברתיות קשות: גירוש הילדים הזרים, בריונות בכבישים והמאבק לשחרורו והחזרתו של גלעד שליט .

בפרויקט הגמר של סטודנטים של הבצפר – בית הספר הגבוה של חברות הפרסום בישראל, ניתנו שלושה בריפים בברכתם של: רותם אילן, ראש תנועת 'ילדים ישראלים' העומדת בחזית המאבק נגד גירוש הילדים הזרים. אלעד סאסי, דובר עמותת אור ירוק ותמי שינקמן, ממשרד רימון- כהן-שינקמן העומדת בראש המטה התקשורתי למען שחרורו של גלעד שליט שהיו פתוחים לקבל קריאטיביות מתוך הסכמה והעניקו לסטודנטים חופש פעולה תקשורתי לצרכי תרגול העולם האמיתי עם נושאים מאוד טעונים, מורכבים וכואבים לפרויקט גמר. במהלך העבודה על הפרויקט נפגשו הסטודנטים עם ילדים המועמדים לגירוש, עם נפגעי תאונות דרכים ועם הוריו של החייל החטוף גלעד שליט. במשך שבועות שלמים ערכו הסטודנטים מחקרים וסקרים ששימשו כ'ארגז כלים' בעבור יצירת העבודות אשר בסופו של תהליך הוצגו בפני פאנל מכובדים של לקוחות ומרצים של הבצפר. קליק לקומוניקט.

הדמיה - גלעד שליט בכיכר רבין
הדמיה - גלעד שליט בכיכר רבין
הדמיה - גלעד שליט בכיכר רבין
הדמיה - גלעד שליט בכיכר רבין

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. אני שונא אתכם
    אני שונא את הבצפר
    בבקשה תפסיקו עם השימוש הציני בגלעד שליט כדי לייצר בריף מעניין
    זה מגעיל, זה לא תורם לכלום ומשאיר טעם רע

  2. לצערנו הרב, מרבית הפעילויות לא באמת יוצרות את השינוי הנדרש אלא רק מפעילות לחץ מדומה על הממשלה. בסופו של דבר הכל עניין כלכלי וכסף מניע את העולם.

    אם נרצה או לא כל הזוועות שאנחנו גורמים אליהם, מלחמות, מוות ורעב נובעים בסופו של דבר מכסף…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים