כוכבי YouTube בשירות ההסברה הישראלית

standwithus

קבוצת סטודנטים מאוניברסיטת בר אילן הזמינה לישראל אמן YouTube בעל מיליוני צפיות ומאות אלפי עוקבים לצילום קליפ חווייתי בישראל ביחד עם אמנים ישראלים במטרה לשפר את תדמית ישראל בעולם. בין התאריכים 6-10 באוקטובר, יתלווה כוכב הרשת Eppic, מקולורדו ארה"ב, לבוגרות התוכנית "The Voice", דניאלה מילוא ורודי ביינסיין, לצילום הקליפ על רקע נופי המדינה: מצדה, ים המלח, יפו העתיקה ועוד. השיר שנבחר לקליפ אותו יבצעו הינו 'Home' של פיליפ פיליפס, אשר לו עשרות מיליוני צפיות בערוץ היו-טיוב, ומיליוני צפיות בגרסאות קאבר שונות.

בין צילומי הקליפ, Eppic יזכה לטיולים וסיורים מודרכים באתרי תיירות מובילים, וזאת על מנת להכיר ולהבין את הצדדים היפים של מדינת ישראל, את רב הגוניות של החברה הישראלית ואת פניה האמתיות, ויעביר זאת למעריציו דרך ערוץ ה-YouTube .

Eppic
Eppic

יוזמי הסיור ההסברתי הינם קבוצה של סטודנטים מתנדבים מאוניברסיטת בר אילן, אשר משתתפים בתכנית ה-StandWithUs Fellowship , תכנית מנהיגות יוקרתית, אשר שמה לעצמה לשפר את תדמית ישראל בעולם בעזרת חינוך והסברה נכונה וכנה על ישראל. הסטודנטים רואים במוזיקה שפה בינלאומית, אשר בעידן הרשתות החברתיות ובאתר ה- YouTube בפרט, יכולה לתת פלטפורמה להדגשת המשותף בין ישראל לשאר העולם, תוך מבט אל נופיה היפים של הארץ על רקע שיר בעל מסרים חיוביים. ראוי לציין שהסטודנטים גייסו בעצמם את הכספים עבור צילום הקליפ, ואכן הוא מופק בשיתוף פעולה ובעזרתם האדיבה של חברת המדיה MMG, חברת ההפקות PHOTOSHOCK ישראל ובשיתוף משרד התיירות.

אין זה שיתוף הפעולה הראשון של Eppic עם אמנים בינלאומיים, אך הודיע שהוא "מתרגש מאוד מהביקור בישראל, ובעיקר מן הביקור בירושלים". לדברי אסף שבח, אחד הסטודנטים אשר יוזמים את הסיור, "הפרויקט יאפשר להתבונן על ישראל לא רק מבעד למשקפי הקונפליקט הפוליטי כפי שמוצג יום-יום ברחבי התקשורת בעולם, אלא, שבעזרת השילוב של מוזיקה ומציאות עכשווית, נוכל להגיע למאות אלפי ואולי אף מיליוני אנשים מכל העולם, ולחשוף בפניהם את הצד המגוון והמיוחד של ישראל. אמן כמו Eppic באמת יכול לעשות הבדל".

הפרויקט הוקם במסגרת ה-“StandWithUs Fellowship”, פרויקט דיפלומטיה ציבורית בשותפות עם משרד החוץ והתאחדות הסטודנטים הארצית בישראל, לצורך הכשרת מנהיגים ופעילי הסברה ישראליים לעתיד. התוכנית היא מהיוזמות המובילות של ארגון "StandWithUs", ארגון גלובאלי ללא מטרות רווח, שמטרתו להאיר את מדינת ישראל באור חיובי, תוך קיום הרצאות, כנסים ופרויקטים מגוונים ברחבי העולם.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים