מזרחי טפחות ועזר מציון: הסלולרי הישן שלך יכול להציל חיים

הסלולרי הישן שלך יכול להציל חיים
הסלולרי הישן שלך יכול להציל חיים

אל תזרוק – הסלולרי הישן שלך יכול להציל חיים: מזרחי טפחות ועזר מציון משלבים כוחות במבצע להגדלת מאגר מח העצם הלאומי. בכל סניפי מזרחי טפחות ברחבי הארץ יוצבו מיכלים לאיסוף טלפונים סלולרים אשר שוויים ייתרם למאגר מח העצם של עזר מציון.

הפרויקט נולד מיוזמה של אביה של הילדה עמית קדוש שהחלימה ממחלת הסרטן, והתפרסמה כשהתקיים מבצע גיוס מח עצם עבורה. בנק מזרחי-טפחות ועזר מציון יוצאים במבצע משותף וייחודי במטרה להגדיל את מאגר מח העצם הלאומי ולסייע למאות חולי סרטן לקבל את תרומת מח העצם לה הם זקוקים.

החל מהשבוע ועד לסוף חודש ינואר, יוצבו בכל סניפי מזרחי טפחות ויחידותיו ברחבי הארץ, מיכלי איסוף לטלפונים סלולריים אליהם יתבקש הקהל הרחב להביא את מכשירי הסלולר הישנים בהם אין לו שימוש ולתרום אותם עבור מאגר מח העצם של עזר מציון. עזר מציון תקבל את שווי המכשיר, בהתאם לדגם ורמת התקינות, כתרומה עבור מאגר מח העצם הלאומי.

הפרויקט המשותף נולד מיוזמה של יובל קדוש, המוכר לכולנו בתור אביה של הילדה עמית קדוש, אשר מבצע ההתרמה לגיוס מח עצם עבורה סחף אחריו מדינה שלמה, וסייע בהצלתה.

בנוסף, למהלך ישנן משמעויות מרחיקות לכת של שמירה על איכות הסביבה – מאות אלפי מכשירים סלולריים בישראל עומדים ללא שימוש או מושלכים לאשפה והופכים למפגע סביבתי חסר תקדים. המבצע הנוכחי צפוי לצמצם מפגע זה ולהעניק לציבור אפשרות לעשות מעשה טוב עם מכשיר הטלפון הישן שלו שגם ככה אין בו שימוש.

הסלולרי הישן שלך יכול להציל חיים
הסלולרי הישן שלך יכול להציל חיים

סמנכ"ל מזרחי-טפחות ריטה רובינשטיין: "כבנק שחי בתוך הקהילה ומקיים איתה קשרי גומלין אך טבעי שנגייס את כל סניפי הבנק למבצע משמעותי ומיוחד שכזה, שיסייע בהצלת חיים ובשמירה על הסביבה. אנחנו פונים לציבור לקוחותינו ולקהל הרחב לבוא בהמוניהם, למסור את מכשירי הסלולר הישנים ולהשתתף במעשה חשוב זה".

ד"ר ברכה זיסר, מנהלת "אורנית" והמאגר הלאומי לתורמי מח עצם של "עזר מציון": "כל הצטרפות למאגר מהווה פוטנציאל להצלת חיים. היות שהמאגר ממומן בעיקרו על כספי תרומות הרי שכל תרומה כספית הינה תרומה שמביאה להצלת חיים ממש. בשמם של החולים והמשפחות אנו מודים לבנק מזרחי טפחות ולכל התורמים בגופם ובממונם כאחד".

הסלולרי הישן שלך יכול להציל חיים
הסלולרי הישן שלך יכול להציל חיים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים