עלה לרשת: העונה השנייה של אהבה ראשונה

העונה השנייה של אהבה ראשונה
העונה השנייה של אהבה ראשונה

"לפעמים האור בקצה המנהרה, זה סתם עוד ערס עם מצית" (מרים טבללשוילי, בת 16). פרויקט אהבה ראשונה (2) של סלקום עלה בשעה האחרונה לאוויר הרשת. הפרויקט החדש המגולל כ-150 סיפורי אהבה ואכזבה אמיתיים של צעירים וצעירות בגילאי 15-21 השתדרג בממשק ומכיל פיצ'רים חדשים ומעניינים כדוגמת סיור ווירטואלי בחדר הפרטי של המשתתפ/ת. קליק לביקור. עומרי חיון, בלוגר הרכילות אשר משתתף באהבה ראשונה ומספר על הפרידה שחווה, יככב גם בקמפיין הטלוויזיה של הפרויקט.

יח"צ: לאחר ההצלחה העצומה לה זכה פרויקט אהבה ראשונה בקיץ 2010, סלקום גאה להציג את "אהבה ראשונה – עונה שניה".
 פרויקט דוקמנטרי אינטראקטיבי המציג 150 סיפורי אהבה אמיתיים של צעירים מגיל 15 ועד 21. בעונה השניה של הפרויקט תיכנסו אל תוך חייהם של הצעירים המשתפים בסיפורי האהבה. תוכלו להתרשם מהחדרים הפרטיים והאמיתיים של המשתתפים , תוכלו לראות במו עינכם את הפריטים שמרכיבים את חייהם ואת סיפורי האהבה שלהם, בין אם זו שרשרת שקיבלו מאהובם, תמונות שהצטלמו בחופשה זוגית או סרטון שהעלו לרשת. בעונה השניה יש הרבה יותר במה להתאהב: סיפורים מרגשים עם יותר רגעי אהבה, יותר דמעות של אושר ויותר דמעות של עצב. תסחפו אחרי יותר רגעים מפתיעים, משמחים, עצובים. יותר נשיקות ראשונות, נשיקות של אכזבה,נשיקות של פרידה ובעיקר תוכלו להתרגש מ-150 סיפורי אהבה, בדיוק כמו שלכם אבל קצת אחרים.

העונה השנייה של אהבה ראשונה
העונה השנייה של אהבה ראשונה

קרדיטים
הפקה: דורי מדיה דרסט עורך ראשי: גל רז במאי עריכות: ברק היימן במאים: שירלי ברקוביץ', שרית חיימיאן, תמר ברקאי, דן שדור, רונן עמר עורכים: יולה גדרון, אביגייל ברייטשטין , אור שולמן, יובל גבע, דורון לוין, אסף פיין, רותי פרי-בר צילום: דניאל קדם, נפתלי אלבז, שחר רזניק, שוקי גוזיק, רמי קצב, אלירן קנולר, שלום רופאייזן, דרור לבנדיגר, איתי מרום צילום סטילס: איתן טל, שי גלנטי, סאם סלבק פיתוח: לוגיה אתר: תפוז עיצוב: נורברט דיזיין

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. פרויקט מצוין.
    הפעם לדעתי חשוב להתמקד באנשים כמו עמרי ולא בפרחות כמו אוריה קליסה. צריך לתת רגש ולא טיפשות

    בהצלחה להם.

  2. אם מישהו מהצוות רואה את זה: הסרטון של נוי מיארה מתנגן במקום הסרטון של אדיר שוקר, או איך שלא קוראים לשניהם. לא, אין לי משהו יותר טוב לעשות ב-4 וחצי בבוקר!

    ובאמת מרגש, פרפרים יצאו מלבי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים