הכירו את הילה בז'ז'ינסקי – סמנכ"לית שיווק וקמעונאות ב'טוטו' (המועצה להסדר הימורים בספורט)

הילה בז'ז'ינסקי
הילה בז'ז'ינסקי

המזבלה וקהילת 'מנהלי שיווק מצייצים' מזמינות אתכם מדי שבוע להכיר את האנשים שמאחורי מושכות השיווק של המותגים והחברות מהמוכרות והמובילות במשק הישראלי. האורחת השבועית היא הילה בז'ז'ינסקי, סמנכ"לית שיווק וקמעונאות ב'טוטו' של המועצה להסדר הימורים בספורט, וחברת ארגון Supersonas ליצירת נוכחות נשית מאוזנת בצמתי השפעה והחלטה.

טוטו
טוטו

לבז'ז'ינסקי רזומה עשיר בעולם השיווק, פרסום וניהול. טרם הצטרפותה ל'טוטו', שימשה כמנכ"לית משרד הפרסום EURO RSCG ישראל (כיום קבוצת HAVAS). קודם לכן שימשה כסמנכ"לית השיווק של רקיט בנקיזר, סמנכ"לית השיווק של שטראוס סלטים וכמנהלת קטגוריה בהנקל סוד.

מועצת ה"טוטו" או בשמה המלא המועצה להסדר ההימורים בספורט, היא גוף ציבורי שמפעיל זיכיון להימורי ספורט בישראל תחת המותג 'טוטו'. מטרתה של המועצה היא לקדם את תרבות הספורט בישראל, והיא יוזמת ופועלת להקמת אצטדיונים, אולמות ומתקני ספורט בכל הארץ, וכן גם מסייעת תפעולית ותשתיתית לספורט האולימפי. מנכ"ל הטוטו מאז 2012 הוא איציק לארי.

אני במשפט:
יצירתית, משקיענית וממוקדת בימים, מנדנדת נדנדות וממציאת פעילויות בערבים, משלימת פערים טלוויזיוניים וקוראת בלוגים סדרתית בלילות.

איך הגעתי לעולם השיווק?
לפני יותר שנים משאני מוכנה להודות בהן כשהיינו צעירים ואופטימיים הגיעו כל החברות הבין-לאומיות לארץ בעקבות חזון מזרח תיכון חדש…שילוב של לימודי כלכלה, מנהל עסקים ואנגלית ברמת שפת אם הוביל אותי להיות מנהלת מותג בחברה כזו, נחשפתי לעולם השיווק והתאהבתי.

קמפיין טוטו | גליקמן שמיר סמסונוב

מהו המהלך השיווקי המשמעותי שהובלתי לאחרונה?
הפעילות השיווקית של ה-Winner היא אחד האתגרים המקצועיים המשמעותיים ביותר שנתקלתי בהם. אם אתה חובב ספורט: המותג ווינר הוא חלק מחייך הוא מלווה אותך ונדמה לך שהוא בכל מקום. אם אתה לא צופה במשחקי כדורגל או מתעניין בספורט….אתה אולי לא מודע בכלל לקיומו ולדומיננטיות שלו. הכל בזכות מהלכים שיווקיים סופר ממוקדים בקהל המטרה והשתלבות אמתית בעולמם של חובבי ספורט והתוכן אותו הם צורכים.

מה הוא מנהל שיווק טוב בעיני?
מי שמשכיל לשלב הבנת לקוח עם יצירתיות והצעה רלוונטית.

פרגון לחברה שעושה פעילות שיווקית טובה בארץ ובחו"ל?
אדידס העולמית עושה עבודה מצויינת כבר מספר שנים משיתופי פעולה עם מעצבים, שחקנים ואייקונים שונים, חדשניים ורלוונטיים ועד חידוש מתמשך של מוצרי הדגל הקלאסיים כמו הסטן סמית כולל עבודה חכמה ברשתות חברתיות.

מהו שיווק דיגיטלי עבורי?
היכולת להגיע ישירות אל הלקוח בצורה בלתי אמצעית, להעביר לו מסר ישיר ולקבל פידבק מיידי…התעניין או לא, השתכנע או לא, אהב או לא אהב…

קמפיין טוטו | גליקמן שמיר סמסונוב

מסר למנהלי שיווק חדשים:
תנהלו כמה שיותר שיחות עם הלקוחות שלכם. היום יותר מתמיד אנשים חדים ברורים ודעתניים….יודעים פחות או יותר מה הם רוצים ובעולם כל כך עמוס במידע הם כבר רגילים להפריד את העיקר מהתפל ויעזרו לאנשי השיווק לעשות את זה.

רוצים להופיע במדור? [email protected]

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים