צפו: אחד מסרטוני ההסברה הטובים ביותר שיצאו מישראל במבצע צוק איתן ובכלל

superhero

קבוצת סטודנטים שנה שלישית לתואר בפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו, החליטו להצטרף למאבק ההסברתי של מדינת ישראל בזירה הבינלאומית לאור מבצע 'צוק איתן' ברצועת עזה ויצרו כמה סרטונים (קליק ליו טיוב) ככוח מגבה למערך ההסברה הבינלאומי. הסרטון הראשון והחכם מבין השניים לטעמי, עושה שימוש מעניין במצעדי הלהיטים המוכרים של Billboard (בילבורד) ומציג את הלהיט המוזיקאלי המושמע ביותר במדינת ישראל בחודש יולי ובכלל בעשור וחצי האחרונים – אזעקת צבע אדום, לצד הלהיטים המושמעים במדינות אחרות.

המהלך של הסטודנטים מאונו, מופץ ברשתות החברתיות תחת ההאשטג 15Seconds4life# המסמל את מספר השניות אשר עומדות לרשות תושבי דרום הארץ בהגעה למרחבים המוגנים במקרה של מתקפת רקטות מרצועת עזה. בנוסף הקימו הסטודנטים גם עמוד פייסבוק הסברתי ■ קליק לביקור בעמוד הפייסבוק.

עוד בנושא מבצע צוק איתן:
הסברה תחת אש – צה"ל בסרטון הסברה זריז וחכם במיוחד
צה"ל נלחם בזליגת המידע לגורמים עויינים במבצע צוק איתן
שיט שתל אביבים אומרים באזעקה

הסרטון הראשון והפייבוריט – מצעד הלהיטים לחודש יולי

הסרטון השני – איירון מן, למדינת ישראל אין גיבור על

הסרטון השלישי – ארמגדון

הסרטון הרביעי – באינסטגרם יש לך 15 שניות לשתף את החיים שלך

הסרטון החמישי – מה אתם הייתם עושים?

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

22 תגובות לפוסט

22 תגובות

  1. ההסברה צריכה להתמקד בכך שמטרתו המוצהרת של החמאס היא השמדת מדינת ישראל וטבח המוני בכל היהודים כך כתוב באמנתם ולזה הם מחנכים את ילדיהם . נמאס לנו שמטיפים לנו מוסר כשאנו נלחמים נגד ערבו נאצים שרוצים להשמידנו . כמו כן כעת הכורדים נלחמים נגד דאע"ש , נאחל להם בהצלחה ונתפלל בעבורם. הם הרגו הרבה מחבלים ומטבע הדברים כנראה גרמו גם שלא בכוונה להרג אזרחים וזה טיבה של מלחמה בדרך כלל . האם מישהו בעולם אמר משהו? האם התקשורת העולמית סופרת כל יום כמה הם הרגו? האם שמענו משהו מהאו"ם ? וכעקרון אין הבדל בין מלחמתם למלחמתינו פה וגם שם זו מלחמה נגד אוייב שבמוצהר רוצה להשמידך .. חומר להסברה…

  2. עם כל הכבוד לכוונות הטובות שהוצבו בעריכת הסרטונים אללו, עלי לציין שכאשר רוצים לעשות הסברה טובה, צריך לדעת לעשות אותה בצורה הוגנת וכמה שיותר אובייקטיבי. בתור אחד שרואה בהסברה תפקיד נורא חשוב במדינת ישראל בימינו ובתקופה שאנו חיים בא וכלפי העולם שבחוץ, רואה בסרטונים האלו הקצנה והגזמה חסרת פרופורציות. לפי דעתי הצנוע הדברים האלה לא גורמים אלא להגברת שנאה מצעד אותם אנשים ומדינות שמפנים כלפינו אצבע של אשמה. הרי ברור שעבורנו ולמזלנו ובזכות ה"גיבור" העונה לשם כיפת ברזל, המצב לא באמת כפי שצויין בסרטונים, כאשר המצב הוא יותר משתווה דווקא למה שהטלוויזיה ושאר המדיה הכלל העולמים מראים על חיי התושבים בעזה. בגלל הסרטון היחיד שאני יכול לומר ש"אהבתי" הוא הרבעי, בו מראים את המציאות האמיתית ביותר. אנשים שהולכים ברחוב, ילדים שמשחקים, כל אחד שחיי את החיים הנורמאלים שלו ופתאום האזעקה שמתפרצת בתוקפנות אף פעם לא באמת כל כך צפוייה (חוץ מבימים האחרונים אולי). ולא נותר להם אלא לברוח ולתפוס מחסה תוך מספר שניות בודדות. אין צורך בהקצנות מיותרות, זה כבר מספיק בשביל לגרום לעולם להבין איך תושבי מדינת ישראל, בדגש לתושבי הדרום, מתנהלים עם המציאות הזו, ובטח לא מאתמול ולא מלפני שבוע, אלא מזה שנים.

  3. זו דוגמה מאוד טובה למה שרע בכל ענף הפרסום.
    אוסף של "מומחים" שמאוהבים ברעיונות של עצמם ופשוט לא מצליחים להוציא משהו איכותי ואפקטיבי. העיקר שהם מצליכים למכור את הרעיון האידיוטי ל"מומחה" אחר בתחום שנמצא בצד שכותב צ'קים.
    הסרטונים הללו, מגוחכים, לא מעבירים את המסר ובמקרים רבים אפילו פוגעים.
    אני מקווה שהתואר הוא ארבע שנתי ככה יש להם זמן עוד ללמוד קצת.

  4. אין כמו סרטון הממחיש את החרדות פחדים ריצות למרחב מוגן שיתוק ושהייה בבית במרחב המוגן כל זמן שקיים המבצע (כמוני עם בנותיי המתבגרות) כמו כן להראות חופי ים ריקים קניונים התי קפה מסעדות כבישים ללא כלי רכב – בקיצור ערים ריקות מאדם ימשותקות!!! נראה איזה אדם בחו״ל יירצה להיות כבול בביתו ונתון תחת חרדות תמידיות!!!!!

  5. אני לא הייתי רוצה כך להראות בעיני העולם. אנחנו לא זקוקים לרחמים. אולי כיפת ברזל יכולה להיות בסרטון במקום כל הפעלולים ההוליוודים.

  6. הסרטים לא משהו… יותר מידי כלום. לא מייצג ולא מסביר. אין את הפחד בעיניים את הרעד בגוף בזמן הצבע האדום והקיפאון ברגע הישמע הפיצוץ של היירוט של כיפת ברזל כאשר היא ישנה.

    לחזור לשולחן העריכה.

  7. האמת שדי על הפנים .. מזכיר קצת את ההסברה של הערבים. מוגזם רצח ודרמטי כאילו פוגעים פה טילים כל רגע .

  8. מי שלא חי לפחות 20 שנה רצוף מחוץ לגבולות מדינת ישראל לעולם לא יבין זאת. כל סרט הסברה, אני חוזרת כל סרט הסברה מצידנו רק יכול לעזור. כאחת שחיה כמעט 24שנה בארה״ב מתוכם 20 בניויורק אני יכולה לומר שמערכת ההסברה של החמאס /פלסטיני קיראו לזה אין שתרצו משומנת יותר ואפקטיבית, והסרטים שלהם הרבה יותר גרועים מבחינת תוכן,איכות ואפילו אמינות. אם אתם חושבים שאתם צופים ב- CNN או בכל רשת אחרת גדולה מישראל וחושבים ובטוחים שאתם יודעים מה הולך כאן בארה״ב אתם חיים בנדמה לי (ואולי עדיף שתבקרו בדיסלילנד,) חבל שאתם לא יכולים לצפות גם ברשתות המקומיות.
    אנחנו צריכים לשכפל את נתניהו 51 פעם, טחד לכל מדינה , לחמש בהסברה מסיבית, ואולי, רק אולי נצליח לחדור לכל בית שלישי באמריקה.

  9. טוב עם נרא לכם גרוע ולא מוסבר אז למה אתם לא מנסים את מה שהם מנסים
    צאו ותסבירו לעולם איך אנחנו מרגישים מזה 15 שנה לחיות כאן מתחת למטח רקטות מצד הפנטים שיש אותם בכל העולם
    במקום להגיד להם תודה על כך שהם לפחות מנסים ועד עכשיו לדעתי עשו עבודה טובה
    חברה תמשיכו וכל הכבוד לכם על היוזמה שפווווו אחד ענקייייי

  10. חברים – כל הכבוד על היוזמה !!
    אין ספק שמה שעשיתם יעשה עבודה טובה .. מה שנותר זה להפיץ .
    אל תתיחסו להערות עוקצניות כאילו ואחרות … אנשים נח להם לקטר מלעשות .
    שוב כל הכבוד !!

  11. לא מבין על מה כל ההתלהבות.
    מסטודנטים שנה שלישית לקולנוע הייתי מצפה לקצת יותר.
    בסהכ לקחו קטעים מתוך סרטים או פרסומות והוסיפו את הצליל של צבע אדום
    עלוב לדעתי

  12. כל הכבוד. סטודנטים שנה שלישית כבר יודעים להתעלם מנושא "זכויות יוצרים". יופי, הם מוכנים לתעשיה. שגרו אותם.

  13. האמת, סרטים פשטניים ביותר ואף נגועים בחוסר אמת. בישראל לא נופלים כמעט טילים (כמו בארמגדון). אם בת"א היו נופלים ככה טילים כמו שנראה בסרט, היינו מוחקים את עזה בלי לחשוב פעמיים. יש כיפת ברזל ויש את העזתים שעדיין אין להם את היכולת הזו (אני בטוח שיש להם את הרצון). אז הסברה שיקרית לא עובדת. כלומר לפלסתינים היא עובדת אבל אנחנו לא הם ולא נרצה להגיע לשם.

  14. מסכימה עם כולם. סרטים ממש גרועים וחובבניים ולא מעבירים כלום. מעאפן.
    הסרט שמשווה את המצב לטרור בבית הספר מעולה,
    סדרת התמונות שמראות אזרחים מתכופפים ומסתתרים מהטילים ומסוככים על ילדיהם מעולה.
    הסרטים הללו?
    בינוני מינוס.
    דורי – סליחה, אבל נפלת פה….

  15. [Comment ID #111985 Will Be Quoted Here]

    דעתי האישית היא שסרטון מצעד הלהיטים של בילבורד הוא אחד מסרטוני ההסברה הטובים ביותר שראיתי, כך שאם אכזבתי אותך אני אשרוד, דעתי עדיין כזו על אף חלק מהתגובות 🙂

  16. סרטונים חובבניים וגרועים ביותר, וכל מילה נוספת מיותרת.
    מזבלה – הפעם הגזמתם בכותרת, ואכזבתם.

  17. לדעתי הסרטונים ממש לא הסברתיים או עוזרים להסברה מכיוון שלכאורה מנסים להציג את ישראל כמדינה מסכנה, שכל אדם עם מעט ביקורתיות יכול להגיד שאולי אצלנו יש אזעקות אבל אצלם מפציצים בתים ונהרגים חפים מפשע.

    כמו כן, לגבי הסרטון הראשון (במיוחד הסגיר) כל תייר שחושב אולי להגיע, עשוי שלא לעשות כן עם הוא חושב שכך נראים החיים ב-9 השנים האחרונות.

    סרטון הסברתי טוב, לדעתי, צריך להציג התבטאויות של ראשי חמאס שקוראים לחיסולה של ישראל ושל יהודים ואז את החיים בארץ. לגרום לצופים בעולם להבין ש:
    1. יש כאן עסק עם פאנאטים שסוגדים למוות במקום לקדש את החיים
    2. זה יכול לקרות בקרוב גם במדינות שלהם (איסלאם קיצוני באירופה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים