תחרות Effie Awards 2016 יוצאת לדרך, החל שלב ההגשות

תחרות Effie Awards 2016
תחרות Effie Awards 2016

איגוד השיווק הישראלי, איגוד חברות הפרסום והמרכז הישראלי לניהול (המי"ל) מודיעים היום על פתיחה ההגשות לתחרות הפרסום האפקטיבי – Effie Awards (תחרות האפי). הגשת העבודות לתחרות תיסגר ב-10.04.2016. השנה ניתן יהיה להגיש עבודות באתר ובמערכת חדשים שפותחו במיוחד בהתאם לדרישות המשתתפים בתחרות.

כבכל שנה, יוכלו כל החברות המשתתפות להגיש מהלכים המציגים פעילות שיווקית ופרסומית ואת תוצאותיהם במסגרת 17 קטגוריות שונות ביניהן: מוצרי מזון, משקאות, תקשורת ומדיה, פיננסים, קמעונאות, רכב ותחבורה, Media Innovation, חברות ומוצרים דיגיטליים ועוד, לצד קטגוריית האפי פלטינום אשר בוחנת הישגים לאורך זמן (מהלכים מתמשכים בין 3-5 שנים).

Effie Awards 2016
Effie Awards 2016

השנה, מתוך רצון לייעל את תהליך הגשת העבודות, נפגשה הנהלת התחרות עם נציגות משרדי הפרסום בישראל וכתוצאה מכך נעשו מספר שינויים בחומרי ההגשה הנדרשים. כמו כן, הושקו אתר ומערכת הגשת עבודות חדשים אשר יספקו למשתמשים גישה קלה ובעיקר מהירה יותר.

תהליך הגשת המועמדויות יסתיים ב-10.04.2016 ומיד לאחריו יחל הליך השיפוט הכולל שני סבבים הכוללים קריאת חומר כתוב (המציג את הרעיון והמהלכים האסטרטגיים שנעשו במסגרת הפעילות השיווקית) וצפייה באלמנטים הקריאטיביים שליוו את המהלך, שבסופם ייקבעו הזוכים בכל קטגוריה, הזוכה בפרס ה- Grand Effie (מהלך השיווק והפרסום של השנה) והזוכה בפרס ה- Effie Platinum (הישגים לאורך זמן). יש לציין כי הגשת עבודות מוקדמת עד לתאריך ה- 25.02.2016 תקנה 15% הנחה מעלות הרישום.

סגל השופטים כולל למעלה מ-60 שופטים מתעשיית השיווק והפרסום הרחבה. כבכל שנה, ידרג צוות שיפוט מיוחד המונה מנכ"לים בכירים במשק בלבד, בראשותו של יונה פוגל, מנכ"ל פז ויו"ר התחרות, את המהלכים שעלו לגמר בקטגורית ה-Effie Platinum. ציונם יהווה 50% מסך הציון הכולל. הזוכים יוכרזו באירוע חגיגי אשר ייערך בתחילת חודש יולי.

ממנהלי התחרות נמסר: "אנו שמחים לשוב ולפתוח, זו השנה ה-16, את תחרות ה-Effie awards שהיא תחרות השיווק האפקטיבי החשובה ביותר בעולם, כמו גם בישראל. גם השנה נעניק את פרסי ה-Effie למצטייני השיווק והפרסום המאתגרים כל שנה מחדש את גבולות העשייה השיווקית ומהווים לכולנו מקור להשראה ולימוד."

תחרות השיווק והפרסום האפקטיבי, ה-Effie Awards, הנה תחרות בינלאומית אשר מתנהלת בלמעלה מ-40 מדינות ברחבי העולם והיא בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר. התחרות אשר נערכת בישראל זו השנה החמש עשרה, הפכה עם השנים למותג יוקרתי בקרב העוסקים בעשייה השיווקית.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים