לידיעת משרדי הפרסום: מנהלי השיווק מדברים עליכם בקבוצת פייסבוק סגורה 'מנהלי שיווק מצייצים'

מנהלי שיווק מצייצים
מנהלי שיווק מצייצים

כחודשיים מאז עלייתה לאוויר, מאות פוסטים אחרי, ואלפי חברים, אפשר לקבוע שקבוצת 'מנהלי שיווק מצייצים' הפכה לזירה החדשה והתוססת של אנשי השיווק והפרסום ברשת החברתית 'פייסבוק'. הקבוצה קמה כיוזמה פרטית של אמיר שניידר, מנהל שיווק בקבוצת נדל"ם, מתוך אהבה לתחום ומרצון אמיתי להקים קהילה מגובשת, תומכת ומקצועית לאנשי השיווק. הדרך להקמת הקבוצה הייתה מאתגרת, ומרבית החברים עימם התייעץ שניידר התנגדו לרעיון ולמהלך וניבאו לו כשלון".

אמיר שניידר
אמיר שניידר

בתום התלבטות קצרה, הוחלט להשיק את הקבוצה בסוף חודש אפריל וכבר ביומה הראשון הצטרפו כמה מאות חברים. השמועה על הקבוצה פרשה כנפיים וירטואליות ותוך חודש חגגה הקבוצה את הצטרפותה של החברה ה-1,000. כיום מונה הקבוצה כמעט אלפיים חברים ויד הלייק עוד נטויה.

"חיפשתי מקום שבו אני כמנהל שיווק יכול לשאול, להתייעץ ולקבל מידע בעל ערך, מעמיתי למקצוע בגוף ראשון וללא צורך במתווכים. לאחר הקמת הקבוצה, ההצטרפות המרשימה של החברים והדיונים המקצועיים בקבוצה, הבנתי עד כמה היה חסך לפורום מקצועי שכזה בענף, וכולי תקווה שהקבוצה תגדל עוד, תצא מהמרחב הוירטואלי למפגשים אמיתיים ותתרום לכל אחד מהחברים", אומר מייסד הקבוצה, אמיר שניידר, מנהל שיווק בקבוצת נדל"ן.

מתוך מנהלי שיווק מצייצים
מתוך מנהלי שיווק מצייצים

חודשיים אחרי הקמתה, הקהילה הפכה שוקקת עם הצטרפותם של מנהלי שיווק ופרסום רבים מכל הענפים במשק ובתחומי פעילות מגוונים: קמונעאות, מזון, תקשורת, בנקאות, פיננסים, נדל"ן, אופנה, מוצרי צריכה, עולמות הדיגיטל ועוד. מה שמייחד את הקבוצה הוא רצון מנהליה להפוך את הקבוצה לקהילה אמיתית של אנשי השיווק והפרסום בישראל, תוך סינון מחמיר של פוסטים, תנאי קבלה קשוחים וכמובן עיסוק בנושאים שנמצאים על שולחנו כיום של מנהל השיווק וכן נושאים רחבים יותר בעלי אופי לאומי – דוגמת המאמץ המחשבתי והקבוצתי לשפר את תדמיתה של ישראל בזירה הבינלאומית – נושא חם בקבוצה שנדון כעת.

מתוך מנהלי שיווק מצייצים
מתוך מנהלי שיווק מצייצים

הקבוצה מנוהלת על ידי 5 חברי קבוצה בעלי ניסיון בשיווק ופרסום; המייסד, אמיר שניידר, כאמור, מנהל שיווק בענף הנדל"ן, טל ספיבק, סמנכ"ל מרכז הבנייה הישראלי, לירן פורמן מנהל שיווק בקמחי תאורה, עדי אורנשטיין, מנהלת שיווק ברשת בורגרס בר ומעין גוטמן, פרסומאית.

שאלנו את מנהלי הקבוצה מה מייחד את הקבוצה בעיניהם ומה החזון שלהם להמשך:

טל ספיבק, סמנכ"ל מרכז הבנייה הישראלי: "מה שמייחד את הקבוצה הוא מגוון התחומים והמוחות השיווקיים המעורבים בה. החברים בקבוצה לא רואים אחד את השני כמתחרים אלא כחברים מה שמאפשר פתיחות ושיתוף של רעיונות לתחומים מגוונים. נעשה כמיטב יכולתנו להפגיש את החבורה המדליקה שנוצרה, לבנות תמהילי מפגשים של החברים ולנסות לחזק את קשרי הקהילה ולאפשר זירת שיתופי פעולה .

לירן פורמן, מנהל שיווק בקמחי תאורה: "נוצרה קהילה ייחודית בהובלה ובחזון של אמיר. קבוצה שונה ומרתקת הן בשיח והן בתכנים. עולם השיווק הוא עולם תחרותי ויצרי ונוצר כאן משהו אחר: מפרגן, צמא לידע, משתף ומעצים. לא מובן מאליו שסמנכ"לי שיווק של החברות המובילות במשק מתייעצים, מייעצים ונרתמים להעצמת השיח. החזון הוא לייצר אג'נדה שקוראת לממשלה למנות סמנכ"ל שיווק לאומי על כל המשתמע מכך ועוד הפתעות נוספות.

עדי אורנשטיין, מנהלת שיווק בורגרסבר: "אנשי שיווק נפגשים ומכירים במרחבים שונים בעולם האמיתי. אבל ככל שניתן להרחיב את המרחבים והזירות של המפגש כך ניתן למקסם תהליכי חשיבה ושיתופי פעולה בפועל. בחזוני אני רואה קהילה נגישה למנהלי שיווק מחברות קטנות ועד חברות ענק שלומדים זה מזה ומייצרים תהליכים משותפים.

אורנשטיין מוסיפה: "שלב נוסף לאחר מכן הוא הובלת תהליכים חברתיים משמעותיים על-ידי חבירה של כוחות שיווק מכל צידי המתרס כאשר ככח אחד ניתן להגיע לסדר גודל ארצי עם יכולת לשנות מציאות. האתגר הראשון שאשמח להניע הוא יצירת מערך שיווק רב כיווני ומקצועי לתקשר את ישראל כמדינה נורמטיבית ורצויה בקרב העולם כולו".

מעין גוטמן מסכמת: "ענף השיווק והפרסום מחייב את העוסקי בו להיות מעודכנים, הסינרגיה בין אנשי שיווק פרסום ואקדמיה יוצרת שיחות עמוקות ומעניינות על מותגים בארץ ובעולם לצד סיפורים ממקור ראשון של העוסקים במותגים אלו. זו לדעתי היחודיות של הקבוצה. בעתיד אני רואה את הקבוצה הזו כמקור מידע חשוב, זירה לשתופי פעולה יצירתיים ובעיקר מקום שמביא ערך אמיתי למנהלי השיווק".

הקליקו כאן להצטרפות לקבוצת 'מנהלי שיווק מצייצים'.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים