פייסבוק ישראל תקיים את אירוע Boost Your Business ב-27 ביולי בתל אביב

אירוע העסקים של פייסבוק ישראל
אירוע העסקים של פייסבוק ישראל

למעלה מ-50 מיליון עסקים, גדולים וקטנים כאחד, משתמשים בפלטפורמת הפרסום של פייסבוק בכדי לקדם את השירותים שלהם לכ-1.5 מיליארד משתמשים. כחלק מהסיבוב האירופאי של פייסבוק לעסקים עם סדרת אירועי 'Boost Your Business' שיתקיימו בעשרות ערים מרכזיות, ביניהן; ברלין, לונדון, רומא, פריז ועוד, חברת פייסבוק ישראל תקיים מפגש מיוחד לבעלי עסקים גם בישראל.

פייסבוק לעסקים
פייסבוק לעסקים

האירוע בשיתוף פעולה עם איגוד לשכות המסחר, יתקיים ביום רביעי ה-27 ביולי ב-Socca בתל אביב ויוקדש להשראה וללמידה על כלי הקידום המגוונים במערכת הפרסום של פייסבוק, שיעזרו לכם להגביר את המודעות למותג שלכם, להגדיל מכירות ולהוביל את העסק לשגשוג כלכלי, כך נמסר.

את האירוע יפתחו עם דברי פתיחה מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני ונשיא לשכת המסחר אוריאל לין, לאחריהם תתקיים הרצאה "האבולוציה של השיח" עם אוליבר סוול, מנהל מחלקת עסקים קטנים ובינוניים של פייסבוק ישראל. בנוסף יתקיים פאנל לקוחות ושאלות נפוצות 'עסקים שגדלים עם פייסבוק', תתקיים סדנת למידה בפייסבוק ואינסטגרם וניתן יהיה לקבל ייעוץ אישי מצוות פייסבוק ישראל בעמדות ייעוץ שיוקמו באירוע.

בעמוד הרישום לאירוע, נשאלים המבקשים להירשם שאלה מוזרה במיוחד; "סמן לפי תחושתך: לפייסבוק אכפת מעסקים כמו שלי". לא ברור מה טיב השאלה והאם התשובה משפיעה על אישור הרישום. מה שבטוח הוא שלפייסבוק למרות שהיא רוצה להציג עצמה ככזו, לא אכפת מעסקים כמו בעלי העסקים עצמם.

>> לרישום לאירוע.

לוז האירוע של פייסבוק ישראל
לוז האירוע של פייסבוק ישראל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים