הבינלאומי משקיעים בך: אסי כהן הוא איתן פרצלינה בסדרת רשת חדשה של גליקמן שמיר סמסונוב

הבינלאומי משקיעים בך
הבינלאומי משקיעים בך

הבנק הבינלאומי ומשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב מקבוצת פובליסיס בישראל, משיקים קמפיין חדש תחת הכותרת 'משקיעים בך' הכולל סדרת רשת חדשה וקמפיין טלוויזיה תומך. במרכז המהלך, השחקן-קומיקאי אסי כהן, הפרזנטור הותיק של הבנק, שעוטה את דמותו של איתן פרצלינה, מנהל חדש ולא שגרתי בבית דפוס.

פרסומת הטלוויזיה: הבינלאומי משקיעים בך

סדרת הרשת החדשה 'משקיעים בך' תכלול כ-6 פרקים עם איזכור מינימלי לבנק הבינלאומי, לצד קמפיין תומך בטלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות וכלי דיגיטל שונים. הקמפיין מתקשר את התשובה של הבנק הבינלאומי לטרנד הדיגיטל והסניפים הדיגיטלים של בנק לאומי ובנק הפועלים, ויציג את הבנק הבינלאומי כמוביל בתחום השירות ויחזק את מומחיות הבנקאים של הבנק בתחומי השקעות ומענק פיתרונות פיננסים מתקדמים.

פרק 1 בסדרת הרשת 'משקיעים בך'

מערכת היחסים בין אסי כהן לגליקמן שמיר סמסונוב והבנק הבינלאומי היא מעין רומן ארוך שנים, עוד מ-2009, שם כיכב לראשונה כהן בתפקיד דון הג'ינגליסט, לאחר מכן עטה מספר דמויות הומוריסטיות נוספות, ביניהן המתחרה של הבינלאומי, הקואוצ'ר פליקס דל ונוספות. כהן אף כיכב בעבר בסרטון השנה טובה של גליקמן נטלר סמסונוב.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

12 תגובות לפוסט

12 תגובות

  1. עם י' בלי י' נקרעעעעעתתי מצחוק אחד הסרטונים הקורעים ביותר, עננננקקק!!!!

  2. פרסום פוגעני ועדיין לא ראיתי אף אחד שיצא חוצץ נגדו.
    בשעה האחרונה עולים ביוטיוב פרסומים של הבנק הבינלאומי הכוללים דמות ראשית של מנהל כושל המדבר במבטא מזרחי ובאופן פוגעני כלפי כל סובביו – האשכנזים והמנומסים באופן מחשיד.
    מענין אם הקמפיין הזה יעורר תגובה בעניין, ויהיה מענין להשוות לסערה שחולל ישראל זעירא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים