לשפשף ת'סלמי – לשכת הפרסום הממשלתית שוברת את האינטרנט מצחוק בסרטון ויראלי למשרד הבריאות

turtle_lapam

לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) ומשרד הבריאות בראשות שרת הבריאות יעל גרמן, שוברים את האינטרנט מצחוק עם סרטון ויראלי חדש ופרובוקטיבי המעודד שימוש באמצעי מניעה, וזאת במסגרת קמפיין להעלאת המודעות בדבר מחלת האיידס. המהלך, אשר הפך לויראלי ביממה האחרונה, מושק תחת המסר: "לא קונדום, לא תודה! נלחמים באיידס – זה בידיים שלנו".

משהו טוב מתעורר בלשכת הפרסום הממשלתית, אשר בשנתיים האחרונות מגלה את העולם הדיגיטלי החדש. כזכור לפני מספר חודשים, השיקה הלשכה קמפיין ויראלי משעשע במיוחד הקורא לעליה לישראל, לצד קמפיינים נוספים, אשר למרות שעוררו זעם צרכני וחברתי, צלחו בהצלחה במשימה הויראלית.

מורן באליק, מנהלת תחום הדיגיטל בלפ"מ: "קהל היעד שרצינו להגיע אליו היה קהל נערות, מתוך הבנה וראייה שלנשים חלק משמעותי באחריות ליחסים בטוחים. אנו מטרגטים קהל צעיר החל מגיל 15 עד 35 כדי להגביר מודעות לשימוש בקונדום באופן לא דידיקטי וחינוכי אבל שיצליח להעביר את המסרים. זהו הקמפיין השני שמשרד הבריאות מקדם את הנושא של יחסים בטוחים כקמפיין בגובה העינים מגניב שמצליח להעביר את המסר. אם בפעם הקודמת אמרנו מפסיקים לקיים יחסים, הפעם לא מפסיקים אבל רק עם קונדום!".

הסרטון של לפ"מ ומשרד הבריאות – "לפנק ת'צב"

קרדיטים
מנהלת לקוחות: מאיה לוי אסטרטגיה: יוני להב קריאייטיב: אסף זליקוביץ, יואב הבל מפיקה אחראית: נורית פיינמן במאים: דורון פז, יואב פז תקציבאית דיגיטל: סיגלית אהרונוב מנהלת תחום דיגיטל: מורן באליק חברת הפקה: תפארת הפקות

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים