רותם סלע מצטרפת לאסי עזר כפרזנטורית של דן דיזיין סנטר

דן דיזיין - אסי עזר ורותם סלע
דן דיזיין – אסי עזר ורותם סלע

רכש חדש למתחם העיצוב 'דן דיזיין סנטר', השחקנית, דוגמנית והמגישה רותם סלע מצטרפת לאסי עזר, הפרזנטור של המותג ב-4 השנים האחרונות, תככב לצידו בקמפיין בן 9 סרטונים שישודר במהלך 2016. הקמפיין החדש בהובלת הצמד, ממשיך את רוח הקמפיינים הקודמים של דן דיזיין סנטר. עזר וסלע לוקחים את הזוגיות שלהם, זו הטלוויזיונית ("להיות איתה" ו"הכוכב הבא") וזו בחיים האמיתים ושמים את מערכת היחסים ביניהם כמנוע להנעת הקמפיין.

סדרת סרטוני הקמפיין ישודרו במהלך 2016 ויציגו את מגוון עולמות העיצוב של דן דיזיין סנטר, דרך דיאלוג אישי בין השניים. קניית פריטי עיצוב לבית הינה קניה במידת מעורבות גבוהה. תהליך לקיחת החלטות נעשית לרוב עם בני הזוג, משפחה אך בעיקר עם החבר/ה הכי טובה. עם המקום הזה מתכתבת אסטרטגיית השיווק החדשה של דן דיזיין סנטר – ולכן נבחרה סלע להצטרף לקמפיין.

אסי עזר, דיזיין סנטר
אסי עזר, דיזיין סנטר

את הקמפיין יוביל משרד הפרסום ברוקנר יער לוי, תחת ניהולו של הפרסומאי עפר יער ביחד עם במאי הקמפיין דרור שאול, החתום על הקומדיות הקולנועיות המצליחות מבצע סבתא, ופלאפל אטומי. אסי עזר השתתף בכתיבת התסריטים. החיבור החברי המקצועי בין השניים החל כשעזר בחר בסלע, להוביל את התפקיד הראשי בסדרה 'להיות איתה', בהמשך חברו השניים להגשה משותפת של 'הכוכב הבא' שעלתה לאחרונה לעונה שלישית.

ליליאנה מור, מנכ"לית דן דיזיין סנטר: "אני מברכת על הצטרפותה של רותם סלע למשפחת דן דיזיין סנטר. הקשר הייחודי בינה לבין אסי מביא משב רוח רענן לקמפיין שלנו, שמעביר מזה 4 שנים את מסר המגוון האדיר שנותן מענה לכל טעם וצבע. החיבור האותנטי בין אסי ורותם, התשוקה שלהם לעיצוב וסטייל ומעורבותם הגבוהה בכל דבר שהם עושים – הינם ערכים שמתאימים לאסטרטגיית השיווק החדשה שלנו שמבינה לעומק את מה שעובר על לקוחותינו בתהליך עיצוב הבית – ועושה אותו בכיף אדיר".

מתחם דן דיזיין סנטר הוקם בשנת 1997 ע"י קבוצת IGI השקעות, בבעלות איש העסקים רוני יצחקי ובניהולה של ליליאנה מור, נבנה בהשראת מתחמי עיצוב בינלאומיים מתוך תשוקה לעיצוב, ובמטרה לרכז תחת קורת גג אחת את כל פתרונות העיצוב והריהוט לבית, החל משלב הבנייה ועד לרמת אביזרי הנוי. המתחם מתפרס על פני 45 אלף מ“ר, בנוי מ-4 מפלסים ומכיל כ-80 חנויות דגל של הרשתות המובילות בתחום, לצד חנויות בוטיק של מעצבים עצמאיים מובילים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים